رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل:

رسانه ملی نقش اساسی در فرهنگ سازی را داراست

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت رسانه ملی نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه را دارد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۷۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

رسانه ملی نقش اساسی در فرهنگ سازی را داراست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در نشست با مدیرکل صدا و سیمای اردبیل ، از آمادگی جهاددانشگاهی  واحد اردبیل جهت همکاری با صدا و سیمای مرکز اردبیل برای تولید برنامه های اشتغال محور خبر داد و گفت: رسانه ملی نقش اساسی در فرهنگ سازی جامعه و کار خطیر و ارزشمندی دارد.

مهران اوچی اردبیلی، فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل را در راستای سیاست های کلی جمعیت، ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان و تصریح کرد: با فعالیت این مرکز ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه زوج های نابارور، درصد موفقیت درمانی آنها نیز به دلیل احساس آرامش در کنار خانواده و کاهش میزان ایاب و ذهاب، بالا رفته است.

وی به فعالیت مرکز رشد فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 400 نوع گیاه دارویی در استان اردبیل شناسایی شده است که تولید، کشت و فرآوری آن می تواند در توسعه اقتصادی و علمی استان نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه توسعه بخش گردشگری و کشاورزی می تواند در تغییر سیمای اقتصادی استان مؤثر باشد اظهار داشت: جهاددانشگاهی با ورود به این بخش ها و ارائه طرح ملی ایجاد پایلوت تولید نشاسته پلیمری از سیب زمینی درجه 3، در این راستا گام برداشته است که امیدواریم با حمایت مسئولان و اختصاص اعتبار لازم عملیات راه اندازی این واحد صنعتی آغاز شود.

اوچی با بیان اینکه رویکرد تمام فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت افزایی و اشتغال زایی است گفت: برگزاری دوره های آموزشی گوهرشناسی، طب سنتی، تکنسین داروخانه، مربیگری مهد کودک با همین رویکرد توسط جهاددانشگاهی در استان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات