خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

فعالیت های دینی زیر بنای کارهای فرهنگی است

مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با امام جمعه آذرشهر از فعالیت های دینی و قرآنی به عنوان شالوده و زیربنای کارهای فرهنگی یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۴۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور با اشاره به برنامه های اداره کل در خصوص فعالیت های قرآنی در شهرستان ها اظهار داشت: امسال با افتتاح استودیوی قرآنی در استان یکی از دغدغه های مهم فعالین در این عرصه حل شده و امکانات و ظرفیت مناسبی برای ضبط و تکثیر این رسته از فعالیت ها در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به بازدید از موسسه  مهد قرآن و عترت آذرشهر گفت: وجود چنین موسسات رو به رشدی در شهرستان نشان از تعامل مناسب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان قرآنی در شهرستان است.

 محمدپور به همراهی و همگامی مسئولان شهرستان برای گسترش فعالیت های فرهنگی و دینی تاکید کرد و افزود: فعالیت های قرآنی و دینی عمدتاً اساس و زیربنای کارهای فرهنگی هستند.

حجت الاسلام نورپور؛ امام جمعه آذرشهر نیز در این دیدار با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی و دینی، وجود حوزه علمیه و فعالین عرصه قرآن و عترت در شهرستان گفت: ظرفیت بالایی برای فعالیت در این عرصه وجود دارد و باید با شناسایی استعداد های جوانان در این حوزه آن ها را به مسیر قرآنی هدایت کنیم و فرصت حضور و بروز را برای آن ها مهیا کنیم.

بحث و بررسی در خصوص کتاب و کتابخوانی وبرگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها