جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف بيش از 19 كيلوگرم ترياك در زنجان

19 كيلو 500 گرم ترياك از يك نفر قاچاقچي در زنجان كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۴۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 19 كيلو 500 گرم ترياك از يك نفر قاچاقچي خبر داد و گفت: اين مقدار مواد در يك دستگاه هيوندا ورنای جاسازي شده بود .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك يك نفر قاچاقچي مواد مخدر در سطح كشور، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتي در يك عمليات مشترك و با پشتيباني اطلاعاتي دقيق ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ، اردبيل و شهرستان ايجرود موفق شدند اين متهم را با يك دستگاه هيوندا ورناي در اتوبان زنجان - قزوين متوقف و در بازرسي از آن 19 كيلو 500 گرم ترياك كشف کنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در این عملیات يك قاچاقچی مواد مخدر دستگير شد، تصریح کرد: مقدار 10 کیلوگرم از مواد مکشوفه به عنوان قدارالسهم به پلیس استان اردبيل تخصیص داده شد.

سرهنگ كردلو با اعلام اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد گفت : مردم مي توانند در زمينه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 در ميان گذارند.

 

ارسال نظرات