خبرهای داغ:
گزارش؛

چشم امید جوان پای چوبه دار به کمک خیران

دستم از همه جا کوتاه است برای نجات برادرم 350 میلیون تومان پول نیاز است که تنها 130 میلیون تومان از آن را توانسته ام تهیه کنم و برای تهیه بقیه پول نیازمند یاری خیران هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۷۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صبح زود در حیاط استانداری آذربایجان شرقی اشک های یک زن چادری که در گوشه ای آرام می گریست، توجه مرا به خود جلب کرد؛ به او نزدیک و پس از معرفی خودم دلیل اشک ریختن اش را جویا شدم.
او از قصه پرغصه ای سخن گفت که بر اساس آن هیچ چاره ای جز پیدا کردن پول برای کمک به برادر در بندش نداشت.
او در حالی که اشک می ریخت، گفت: مقداری از پول مورد نیاز را از طریق فروش اموال خود و خواهران و اقوام مهیا کرده ایم ولی هنوز 60 درصد پول باقی است و هیچ خیری به دلیل عمدی بودن جرم برادرم حاضر به کمک نیست.
از او می خواهم از ابتدای این ماجرای تلخ سخن بگوید که این گونه آغاز می کند: برادرم به همراه چند نفر از اعضای فامیل برای حضور در دادگاهی در یکی از شهرستان های استان در رابطه با ارثیه مادری ام شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: پس از دادگاه به دلیل اختلافاتی که در خصوص ارثیه بین اعضای خانواده مادری ام وجود داشت دعوایی رخ می دهد که با چوب به جان هم می افتند و در این حین پسر دایی ام جان خود را از دست می دهد.
وی اظهار کرد: در این دعوای خونین آخرین ضربه به مقتول توسط برادر من وارد می شود و اکنون 5 سال است که در گوشه زندان محبوس است.
وی در حالی که اشک هایش را با گوشه چارقدش پاک می کرد، ادامه داد: جاوید فردی نبود که آدم بکشد، در دعوایی که رخ داده، ناخواسته و غیرعمد ضربه ای زده که منجر به فوت پسر دایی مان می شود.
وی با بیان اینکه در این مدت بارها برای دریافت بخشش به همراه بزرگان خاندان و فامیل به دیدار خانواده مقتول رفته ایم، ادامه داد: بالاخره پس از 5 سال رضایت آنها را به شرط پرداخت دیه جلب کرده ایم ولی با توجه به پایان زمان حبس بردارم در زندان اکنون تنها 21 روز فرصت داریم تا مبلغ درخواستی خانواده مقتول به عنوان دیه را که 350 میلیون تومان است، پرداخت کنیم؛ در غیر این صورت حکم اعدام اجرا می شود.
وی اظهار کرد: به هر دری که می توانستم زده ام و در خواست کمک کرده ام ولی به دلیل عمدی بودن قتل هیچ کس کمک مان نکرده است.
وی افزود: جاوید که متولد 1352 است سه فرزند قد و نیم قد دارد که 5 سالی است از دوری پدر رنج میبرند و اکنون 20 روز فرصت داریم تا او را به دامن خانواده بازگردانیم.
وی اضافه کرد: من وجب به وجب این شهر را برای پیدا کردن خیری که دلش برای فرزندان برادرم بلرزد،گشته ام. امیدم به خداست و میدانم که او تنهایمان نمی گذارد و خواهم توانست باقیمانده پول دیه را تهیه کنم.

مینا بازگشا

ارسال نظرات
پر بیننده ها