فرمانده قرارگاه ثارالله تهران؛

هر انسانی باید از کشورش دفاع کند از همین رو دفاع منطقی است

سردار کوثری، فرمانده قرارگاه ثار الله(ع) تهران در خلال بازدید از یگان امنیتی امام رضا(ع) و ناحیه مسلم بن عقیل(ع) گفت: ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده و نیستیم از همین رو لازم است هر انسانی از حریم کشورش دفاع کند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۰۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار کوثری در خلال بازدید از یگان امنیتی امام رضا(ع) و ناحیه مسلم بن عقیل(ع) درباره  توان موشکی ایران و هدف جمهوری اسلامی ایران از تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: ما شروع کننده هیچ جنگ و درگیری نبوده و نیستیم، هر انسانی باید از حریم و کیان کشورش دفاع کند از همین رو دفاع منطقی است و این جنگ است که تحمیل می‌شود. جنگ برای زورگویان و زیاده خواهان است. 

وی ادامه داد: زمانی که آمادگی برای دفاع ایجاد شود امنیت مردم در سطح بالاتری قرار می گیرد، حاصل امنیت برای مردم، آرامش است و امروز آرامش و امنیت مردم کشورمان را مدیون عزیزانی هستیم که با تلاش و مجاهدت خود چنین ثروت ارزشمندی را فراهم کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه ثار الله(ع) افزود: ما باید به مردمی که  به کشور و دین و ناموس خود وفادار بودند و با صلابت در هر شرایطی در کنار ما ایستادند، خدمت کنیم و ما خودمان را خدمت گذار مردم می دانیم.

 
سردار کوثری تاکید کرد: بسیجی‌ها در هر مقام و مسئولیتی که هستند باید نشان دهند که روحیه بسیجی در همه جا حاکم است چرا که بسیج و سپاه خدمت گذار مردم هستند. 
 
وی خاطر نشان کرد: بسیج برخواسته از مردم و برای مردم است، در هر کوچه و خیابانی یک پایگاه بسیج وجود دارد و این نشانه مردمی بودن آن است. 
 
در ادامه این مراسم از خانواده های شهید مدافع حرم تقدیر شد.
ارسال نظرات