فرمانده حوزه 118 حضرت آمنه(س) در گفتگو با بسیج؛

شجره طیبه ی بسیج در پرتو سبک زندگی مهدوی

در آستانه ی سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و مقارن شدن آن با آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج الله) برنامه های هفته بسیج حوزه 118 حضرت آمنه (س) تشریح شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۱۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه 118 حضرت آمنه(س) در گفتگو با بسیج گفت:در آستانه ی سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و مقارن شدن آن با آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج الله) برنامه های هفته بسیج این حوزه در جهت اعتلای بیرونی بسیج وبا هدف مردمی کردن برنامه های هفته ی بسیج و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در راستای تحقق دولت کریمه حضرت حجت عج الله و گسترش فرهنگ انتظار و معرفت به حضرتش در عرصه های مسجد ,محله,مدرسه,منزل و فضای مجازی و با محوریت محرومیت زدایی و خدمات رسانی ,اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی تدوین گردیده است.

شجره طیبه ی بسیج در پرتو سبک زندگی مهدوی

وی عنوان کرد: اهم برنامه های این حوزه در هفته ی بسیج :

سبک زندگی مهدوی

دیدار و تکریم خانواده ی شهدا با حضور دانش آموزان و معلمان مدارس , برگزاری یادواره ی شهدا در مدرسه با هدف محور و الگو قرار دادن شهدا,گلباران و غبار روبی مزار شهدا .

۱-اقتصاد مقاومتی

ترنم ظهور

برگزاری جشنواره ی آش های سنتی با حضور مادران و دختران وبا هدف ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توزیع آش ها ی پخته شده در محله (نذر مهدوی )

بــرگــزاری ســه شــنــبــه های مــهدوی با هدف یـک ســفــر ڪـوتــاه بــه دوران ظــهور و آشـنـایی بــا فـرهنگ مـهدویت

۲- خدمات رسانی

بر پایی خیمه ی بسیج در مدارس /پخش فیلم های عمار در مدارس و مساجد / بر پایی نمایشگاه کتاب مهدوی در مدارس /برگزاری مسابقات مهدوی و برگزاری مراسم بیعت با امام زمان عج الله با قرائت دعای فرج و میثاق نامه/ ویزیت رایگان /مشاوره ویژه اولیاء دانش آموزان در زمینه ی آسیب های اجتماعی و فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی / برگزاری همایش حیات طیبه در پرتو سبک زندگی مهدوی /دعوت از مسئولین شهری در جهت رفع مشکلات محلی .

۳-فضای مجا زی

ساخت استیکر بیانا ت امامین انقلاب در خصوص بسیج و مهدویت .فراخوان ساخت کلیپ با موضوع بسیج و مهدویت .
برگزاری مسابقه ی کتاب خوانی ( کتاب تابوت های صورتی ) و برگزاری لیگ بیان و ....از جمله برنامه های هفته بسیج این حوزه می باشد که با محوریت پایگاه های تابعه برگزار می گردد.

 

خبرنگار بسیجی: صفرعلی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها