با هماهنگی هلال احمر؛

ارسال یک کامیون کمک‌های موردنیاز به زلزله‌زدگان کرمانشاه از مریوان

فعالین اقتصادی مرز باشماق مریوان با جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه، یک کامیون حاوی مواد غذایی، پتوف شیر خشک، آب معدنی و ... به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مردم مریوان در راستای اهداف و برنامه‌های بشردوستانه خود در جهت بهره‌گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شهرستان مریوان و کردستان، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کردند.

شادمان اسدی معاون هلال احمر شهرستان مریوان با اعلام اختصاص چهار نقطه شهر برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم خواست اقلام مورد نیاز مردم این استان را که شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، دارو‌های ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به جمعیت هلال احمر تحویل نمایند.

طیفور ناصری رئیس بزرگترین پایانه نفتی غرب کشور به همراه اتحادیه صادرکنندگان مرز باشماق و فعالین اقتصادی مرز باشماق مریوان بعد از زلزله روز گذشته در استان کرمانشاه و درخواست کمک مردم شهرستان‌های زلزله زده این استان از مردم ایران برای کمک به آنان یک کامیون حاوی پتو، کنسروماهی، آب معدنی، بسته‌های مای بیبی، شیر خشک و بخاری جمع آوری شده است و با هماهنگی هلا احمر مریوان صبح فردا به مقصد کرمانشاه ارسال می‌گردد.

فعالین اقتصادی مرز علاوه بر کمک‌های غیر نقدی، تاکنون مبلغ ۶ میلیون تومان را جمع آوری کردند که با پیوستن دیگر بارزگانان این مبلغ افزایش می‌یابد.


بسیاری از مردم روستا‌های مریوان از جمله وله ژیر و شهروندان مریوانی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کردند.

شهروندان که قصد دارند کمک‌های نقدی به زلزله زدگان کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده واریز کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات