نماینده، ولی فقیه در لرستان:

شهید «حججی» با صلابت شهید شد

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:شهید حججی با شهادت خود بر جامعه تاثیر زیادی گذاشت و دل‌های فراوانی را دگرگرون کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۳۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با خانواده شهید حججی اظهار داشت: شهید محسن ححجی برای مکتب اهل بیت و همچنین انقلاب اسلامی ایران افتخار محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به نقش زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: به طور حتم رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم مدیون مادران گرامی آن‌ها است.
 

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه شهید حججی با صلابت و شجاعت به شهادت رسید گفت: شهید حججی تربیت شده مادری دلسوز بوده که او را به روحیه ایثارگری و فداکاری پرورش داده است.
 
شهید «حججی» با صلابت شهید شد
 

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز همه جوانان ایرانی به شجاعت و دلاور مردمی‌های شهید حججی و شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنند خاطر نشان کرد: شهید حججی با شهادت خود بر جامعه تاثیر زیادی گذاشت و دل‌های فراوانی را دگرگرون کرد.

شهید «حججی» با صلابت شهید شد

وی تصریح کرد: بعد از شهادت شهید حججی تعداد داوطلبان برای دفاع از حرم سوریه چند برابر شد و این امر نشانه عشق و علاقه جوانان این سرزمین به شهادت است.
 
شهید «حججی» با صلابت شهید شد

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امروز مسولیت ما در مقابل این شهدا بسیار سنگین است گفت:با شهادت هر کدام از شهدای مدافع حرم مسئولیت همه ما سنگین‌تر می‌شود.
 
انتهای خبر/
 
ارسال نظرات