عموی شهید حججی در لرستان:

شهیدحججی درفرهنگسازی کتاب وکتابخوانی تلاش‌های بی وقفه داشتند

عموی شهید محسن حججی گفت: در فرهنگسازی، کتاب و کتابخوانی تلاش‌های بی وقفه داشتند و خیلی خوش رو بودند.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۶۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همایش "شهید شناسی" با حضور خانواده شهید محسن حججی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

عمومی شهید ححجی اظهار داشت: شهید حججی از دوران کودکی و نوجوانی در،فرهنگسازی، کتاب و کتابخوانی تلاش‌های بی وقفه داشتند و خیلی خوش رو بودند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های این شهید بزرگوار این بود که بعد از شهادت ایشان متوجه شدیم که چه خدمات ارزشمند، والا و بزرگی را ارائه می‌کردند و این در حالیست که هیچ کس از این خدمات اطلاع نداشت.

عموی شهید حججی عنوان کرد: در تمام عکس‌ها و فیلم‌هایی که از این شهید بزرگوار هست فقط خنده بر روی لب‌های ایشان است و فقط یک جا چهره خود را در هم کشیده و آن هم زمانی بود که آن داعشی ملعون از پشت سر این شهید را گرفته است گفت: این چهره شهید حججی شاید هزاران و هزاران معنا و مفهموم داشته باشد.

وی با اشاره به علاقه این شهید به بحث فرهنگ و کتاب و کتابخوانی گفت: دردوران دانشجویی نیز درآمد حاصل از کار خود را برای خرید بسته‌های فرهنگی برای روستا‌های دورافتاده اختصاص می‌داد و در آن مقطع زمان کتاب‌هایی از شهدا را در کوله پشتی می‌گذاشت و برای تک تک مدارس شهر و دانش آموزانی که توان مالی مناسبی نداشتند می‌برد و به آن‌ها می‌گفت که امانت باشد، بخوانید و آن را برگردان.
 
ارسال نظرات