عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

بسیج می تواند نقش مؤثری در بومی سازی تولیدات ایفا کند

نکو گفت: بسیج با پراکندگی جمعیتی خود و حضور در نقاط مختلف کشور می تواند در جهت بومی سازی تولیدات و اشتغال زایی جوانان گام بلندی بردارد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۴۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

ابراهیم نکو، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج مستضعفین در پیشبرد اهداف وبرنامه های کلان اقتصادی کشور گفت:در کشور ما یک ایراد اساسی و مهمی وجود دارد بر همین اساس تصمیم گیران و تصمیم سازان در کانون کشور آن چیزی که بر اساس فکر خودشان احساس می کنند صحیح است اعمال کرده و آن را به بدنه جامعه تزریق می کنند بر همین اساس خیلی از این روش ها در خیلی از نقاط کشور پاسخگو نیست یکی از این موضوعات بحث آمایش سرزمینی و بومی سازی تکنولوژی است.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیج با پراکندگی جمعیتی خود و حضور در نقاط مختلف کشور می تواند در جهت بومی سازی تولیدات و اشتغال زایی جوانان گام بلندی بردارد سازی تولیدات اولین اثر خود را بر جامعه با افزایش آمار اشتغال برای جوانان نشان میدهد و می تواند اشتغال را به طور متوازن در تمام کشور توسعه دهد.


هفته بسیج//////بسیج می تواند نقش مؤثری  در بومی سازی تولیدات ایفا کند
وی افزود: مهاجرت های بی رویه جامعه جلوگیری کنند که امروز به طور جدی گریبانگیر کشورمان شده است و توانسته بر معضلات دیگری نیز دامن بزند.
نکو خاطرنشان کرد: دولتمردان ما و کسانی که در راس برنامه ریزی های کلان کشور هستند، با برنامهریزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که چه مولفه ها و عواملی میتوانند به پیاده کردن آن کمک کند توجه کرده که یکی از مهمترین آنها بسیج و سبک نگاه آن به مدیریت حوزه های مختلف است.

ارسال نظرات