فرمانده سپاه ناحیه خاتم عنوان کرد

بسیج متعلق به اسلام، انقلاب و ملت است/فکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است

آزادی نژاد تصریح کرد:بسیجی باید چنان باشد که برای همه جوانان کشور جذابیت داشته باشد،. بسیج باید به آرمان‌های کشور و ملت مسلمان و شرافتمند ایران اسلامی بیندیشد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۰۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شدافزود:بسیجی می‌داند ارزش‌ها حاصل رشادت‌های همرزمانش است. پس برای پاسداری از آن‌ها آماده است و اجازه نمی‌دهد قلم یا بیانی ارزش‌ها را حذف یا کم رنگ نماید، چرا که به فرموده:مولایش، امام حسین (ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در با ور‌ها و ارزش هاست.
آزادی نژاد تصریح کرد:بسیجی باید چنان باشد که برای همه جوانان کشور جذابیت داشته باشد. بسیج متعلق به اسلام، انقلاب و ملت است. بسیج باید به آرمان‌های کشور و ملت مسلمان و شرافتمند ایران اسلامی بیندیشد
فرمانده سپاه خاتم اظهار داشت: تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است. او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد.
وی ادامه داد: اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب‌های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و مرز و بوم است.
وی در پایان به جمله گهر بار حضرت امام اشاره کرد که فرمودند: " اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید " و گفت: همه ما باید تلاش نماییم تا نوای دلنشین تفکر بسیجی در جامعه ما طنین انداز و مستقر شود.
ارسال نظرات