سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده:

برگزاری چهار نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده

چهار نمایشگاه کتاب به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۴۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: چهار نمایشگاه کتاب به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در چهار بخش شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

اکبر گنج‌خانلو افزود: این نمایشگاه‌ها در شهرها و روستاهای بزرگ بخش سجاسرود، بزینه‌رود، افشار و مرکزی دایر خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به سایر برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان گفت: دیدار با کتابداران شهرستان، دیدار با پیشکسوتان و فعالان عرصه کتاب و کتابداری، دیدار با کتابفروشان و تجلیل از آنان و اصحاب قلم و برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر قیدار در لیست برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته کتاب قرار دارد.

گنج‌خانلو از مراسم اهدای کتاب طی هفته جاری خبر داده و تاکید کرد: در این مراسم، تعدادی کتاب به مدارس و کتابخانه فرمانداری شهرستان اهدا می‌شود، همچنین با حضور در بخش اطفال بیمارستان خدابنده، کتاب‌های به کودکان بیمار اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به حضور در نماز جمعه شهرستان و سخنرانی پیش از خطبه در این روز، ادامه داد: در این سخنرانی در خصوص اهمیت مطالعه و فرهنگ کتابخوانی و نیز معرفی کتاب‌های خوب صحبت می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از حضور در یکی از مساجد شهر همراه با نهاد کتابخانه‌های شهرستان یاد کرده و اظهار داشت: برگزاری برنامه زیارت رسول نیز برنامه مشترکی است که به مناسبت فرارسیدن ٢٨ صفر و سالروز رحلت حضرت محمد(ص) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات