در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق مطرح شد:

امنیت در جامعه یعنی آرامش هنگام خروج از منزل/نشست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در جمع طلاب

نشست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرهنگ محمد کمالی با محوریت امنیت و آرامش با حضور اساتید و طلاب در محل مدرسه علمیه خواهران بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست سرهنگ کمالی از امنیت به عنوان آرامش هنگام خروج از منزل یاد کرد و گفت: در جامعه‌ای که امنیت برقرار باشد افراد جامعه هنگام خروج از منزل هیچ دغدغه‌ای نخواهند داشت.
وی عوامل ایجاد امنیت را عموم جامعه معرفی کرد و افزود: امنیت یک موضوع اجتماعی است که مختص به نیروی انتظامی نمی‌باشد بلکه تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها باید دست به دست هم بدهند تا امنیت ایجاد شود چرا که ایجاد امنیت مختص به یک سازمان خاص نیست.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی مقابله با عواملی است که امنیت را دچار خطر می‌کند و از آنجایی که هر موضوعی در متن جامعه رقیب دارد امنیت نیز رقبای خاص خود را دارد و برای مقابله با آن همت تمام عموم جامعه در کنار مجریان قانون را می‌طلبد.
در ادامه نشست پرسش و پاسخ در رابطه با مسائل شهر از جمله امنیت اجتماعی، بی بندو باری، بی حجابی و ... بین طلاب و فرمانده نیروی انتظامی برگزار و به سؤالات پاسخ داده شد و در موارد مورد لزوم قول پیگیری داده شد.
ارسال نظرات