فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبر داد:

ایجاد 15 ایستگاه برای جمع آوری کمک‎های مردم بروجرد به زلزله‎زدگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 15 ایستگاه در سطح شهر کمک‎های مردم بروجرد به زلزله‎زدگان استان کرمانشاه را جمع‎آوری می‎کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۰۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مجید سوری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجرد اظهارداشت: 15 ایستگاه متشکل از 5 ایستگاه جمعیت هلال احمر و 10 ایستگاه ناحیه مقاومت بسیج کمک‎های مردمی برای زلزله‎زدگان را جمع‎آوری می‎کنند.


وی افزود: در کنار فعالیت 5 ایستگاه هلال احمر، نیروهای پایگاه‎های مقاومت بسیج در 10 ایستگاه اقدام به جمع‎آوری کمک‎های مردمی به زلزله‎زدگان استان کرمانشاه می‎کنند که در این راستا کمک‎های قابل توجهی نیز جمع‎آوری شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: با توجه به اینکه در مناطق زلزله‎زده پس از چادر، درخواست‎های بعدی برای تامین آب و نان ارائه شده است، امروز بالغ بر 30 هزار قرص نان توسط 2 واحد نانوایی ناحیه مقاومت بسیج و تیپ 24 بعثت تهیه و ارسال شد.

سوری گفت: فردا نیز رقمی معادل 30 هزار قرص نان به مناطق زلزله‎زده ارسال می‎شود، همچنین پیشتر مقادیر قابل توجهی آب ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده، در اسرع وقت نیز مقادیر قابل توجهی البسه گرم، پتو، آب آشامیدنی و انواع کنسرو به این مناطق فرستاده می‎شود،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: همچنین یک انبار مرکزی در سالن ورزشی حوزه مقاومت یاسر بروجرد برای جمع‎آوری اقلام مورد نیاز زلزله‎زدگان تعبیه شده است.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات