آمادگی بیش از 150 هزار بسیجی بابل در دفاع از ولایت

فرمانده سپاه ناحیه بابل با اشاره به اینکه حماسه مردمی و تفکر بسیجی سبب خنثی شدن فتنه 88 شد، تصریح کرد: بیش از 500 پایگاه بسیج با 150 هزار بسیجی مخلص آماده دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۶۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی رمضانی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: پیروی از نهضت عاشورا و الگوپذیری از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سالار شهیدان، تضمین کننده عزت ماست که انقلاب ما هم به رهبری امام راحل نشات گرفته از نهضت عاشوراست که توانست علاوه بر پیروزی انقلاب، سبب صدور تفکر بسیجی و انقلابی بین مسلمانان در کشورهای مختلف شود .

وی تشکیل نیروهای انقلابی حزب‌الله در لبنان، نیروهای مردمی بسیج در عراق و سوریه و مقاومت مردم مسلمان و انقلابی یمن را از آثار ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج و تفکر بسیجی که امام خمینی(ره) بنیان‌گذار آن بود، ضامن  بقای انقلاب و نابودی توطئه‌های دشمنان شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه بابل با اشاره به اینکه حماسه مردمی و تفکر بسیجی سبب خنثی شدن فتنه 88 شد، تصریح کرد: بیش از 500 پایگاه بسیج با 150 هزار بسیجی مخلص آماده دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

این مسؤول اصلی‌ترین رسالت بسیج را حفظ ارزش‌های اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج 40 عنوان برنامه متنوع در 650 پایگاه بسیج محلات و اقشار و گلزار شهدای شهر، بخش‌ها و روستاهای شهرستان بابل برگزار می‌شود که محوری‌ترین برنامه پنج آذرماه در خیابان امامزاده قاسم بابل برگزار می‌شود.

رمضانی به برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 286 شغل ایجاد کردیم که این مشاغل شامل روغن‌گیری گیاهان دارویی، صنایع دستی، مربا و ترشی، و در زمینه اقتصاد مقاومتی پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی و پرورش زنبور عسل است

وی ادامه داد: در این راستا با ارائه تسهیلات مقاومتی از پنج تا 45 میلیون تومان تسهیلات نیز در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، به طوری که یک خانواده با خشک کردن گیاهان دارویی حدود 6 میلیون تومان در ماه درآمد داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بابل از بهره‌برداری پنج طرح خانه محروم در هفته بسیج خبر داد و افزود: با همکاری کمیته امداد در حال ساخت 35 خانه محروم در روستاهای بابل هستیم که پنج خانه محروم در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رمضانی با اشاره به اینکه سپاه با همکاری بنیاد برکت پنج طرح در دست اجرا دارد و با راه‌اندازی 380 گروه جهادی و اردوهای سه روزه و هفت روزه در حال فعالیت‌های ارزشمند در منطقه است گفت: استخر شنای سپاه بابل در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بسیجیان می‌توانند با بلیت نیم بها از امکانات این استخر استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها