ارسال 5 تریلی کمک مردم آمل برای زلزله زدگان غرب

بیش از ۵۰۰ عدد چادر جمعیت هلال احمر، بالغ بر ۵ خودروی تریلی مواد غذایی و لبنی از شرکت‌های خصوص آمل و ٢۰ تن آرد از طرف اداره غله آمل و یک شرکت تولید آرد در این شهرستان به منطقه زلزله‌زده اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۷۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجعفر رسولی در گفت‌وگویی اظهار کرد: زلزله 7 ریشتری در کرمانشاه که چند شب گذشته اتفاق افتاده باعث تخریب بسیاری از منازل شده، بسیاری از هموطنان‌مان را بی‌خانمان کرده و جان بسیاری از مردان و زنان را گرفته است.

وی با اشاره به جان باختن و مصدومیت تعدادی زیادی از مردم غرب کشور، افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله با تشکیل جلسه ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهر آمل شکل گرفته و کار خود را آغاز کرد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه تاکنون بیش از ٧۰۰ کارتن کنسروجات، ٨ هزار باکس آب معدنی و یک هزار و ٧۰۰ تخته پتو از آمل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد، تصریح کرد: هم‌اکنون اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در آمل جمع‌آوری می‌شود البته آملی‌ها وجوهات نقدی و ریالی خود را می‌توانند به این منظور به حساب ۵ شماره‌ای ٩٩٩٩٩ واریز کنند.

این مسؤول ادامه داد: بیش از ۵۰۰ عدد چادر جمعیت هلال احمر، بالغ بر ۵ خودروی تریلی مواد غذایی و لبنی از شرکت‌های خصوص آمل و ٢۰ تن آرد از طرف اداره غله آمل و یک شرکت تولید آرد در این شهرستان به منطقه زلزله‌زده اعزام شد.

رسولی با تأکید بر اینکه بیش از ۱۵ کامیون کمک‌های مردمی از آمل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد، گفت: ۱٣ عضو واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان آمل هم به مناطق غرب کشور اعزام شدند همچنین کمک‌های مردمی خیران و نوع‎دوستان آملی برای آسیب‌دیدگان کرمانشاه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها