ارسال هفت محموله کمک‌های مردم شاهرود به زلزله زدگان غرب کشور

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: کمک‌های مردم شاهرود توسط یک دستگاه تریلی و ۶ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های جمع آوری شده مردم شاهرود اشاره کرد و افزود: هفت محموله کمک‌های مردم شاهرود به زلزله زدگان غرب کشور ارسال شد که این کمک‌ها شامل بیش از سه هزار تخته پتوی نو، بیش از ۸۰۰ چراغ والور و اقلام مختلف دیگری، چون پوشاک است.
وی افزود: به جز یک دستگاه کامیون آب معدنی که توسط یکی از خیران با هماهنگی هلال احمر به کرمانشاه فرستاده شد، ۲ کامیون آب معدنی دیگر نیز توسط مردم جمع آوری شده است.
معاون استاندار سمنان با اشاره به ارسال یک تریلی چادر مسافرتی، بیان کرد: تاکنون به جز مبالغ واریزی به حساب جمعیت هلال احمر، ۱۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی از کمک‌های شاهرودی‌ها جمع آوری شده است.
هاشمی با تاکید بر اینکه مردم کمک‌های خود را فقط به چادر‌های جمعیت هلال احمر در سطح شهر تحویل دهند، افزود: اجناس جمع آوری شده به انبار‌های این جمعیت منتقل و جداسازی و بسته بندی می‌شود.
هاشمی گفت: موکب‌های شهرستان شاهرود نیز که پس از آیین اربعین از کربلا به سمت شاهرود در حال بازگشت بودند، اعلام آمادگی کردند در صورت نیاز برای کمک به یاری همنوعان خود بشتابند.
وی اضافه کرد: پس از حادثه زلزله نیز بی درنگ تیم واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به همراه تجهیزات در منطقه مستقر شد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین، شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان بخش‌هایی از استان کرمانشاه لرزاند و موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان شد.
ارسال نظرات