فرمانده ناحیه مقاومت ازنا در نشست خبری با اصحاب رسانه:

لزوم مبارزه با تهاجم فرهنگی / افتتاح حوزه مقاومت امام خمینی (ره) در هفته بسیج شهرستان ازنا

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ازنا گفت: بعد از هشت سال جنگ بسیج تغییر رویکرد داد و به سمت فرهنگ سازی در جامعه پرداخت و بسیج جنگ را فقط در خاکریز هایی جنگ ندید و در خاکریز فرهنگی هم در حال مبارزه است .
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ غلامرضا سالاروند در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی داغ دار زلزله زده درکرمانشاه اظهار داشت :وظیفه اصلی اصحاب رسانه اطلاع رسانی درست واقعیت هاست و باید از هر تاثیر پذیری از شبکه های مجازی به دور باشند.

وی افزود :در آذر سال 58 به دستور بنیان گذار انقلاب اسلامی بسیج مستضعفین برای آباد سازی مناطق محروم تأسیس شد و در سال 59 که صدام حسین ملعون که به سرکردگی 60 کشور جهان علیه انقلاب وارد جنگ شد که در طول هشت سال دفاع مقدس بسیج با رشادت ها و شجاعت هایی خود توانست دشمن را زمین گیر کنند.

سالاروند فرمانده سپاه ناحیه ازنا عنوان کرد :بعد از هشت سال جنگ بسیج تغییر رویکرد داد و به سمت فرهنگ سازی در جامعه پرداخت و بسیج جنگ را فقط در خاکریز هایی جنگ ندید و در خاکریز فرهنگی هم در حال مبارزه است .

وی با اشاره به پتانسیل بسیج بیان کرد :بسیج از قشر هایی مختلفی تشکیل شده است که این خود برای سازمان بسیج یک ظرفیت عظیم است چون در هر زمینه می تواند بسیج توسط اقشار مختلف به طور تخصصی وارد شود و یاری رسان دیگر دستگاه ها باشد .

سالاروند با اشاره به برنامه ها بسیج تصریح کرد: که هر روز ان را مزین به اسم شهیدی از شهرستان کرده ایم و اولین روز هفته بسیج که در مورخه ۲۹ آبان ماه شروع می‌شود را با نام سردار شهید ازنا سید احمد میرصفی آغاز خواهد شد که شامل برنامه های برپایی ایستگاه صلواتی ،دیدار کارکنان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، افتتاح حوزه امام خمینی (ره)و تور ایست و بازرسی می‌باشد.

وی با توجه به دومین روز هفته بسیج بیان کرد: دومین روز هفته بسیج را با نام شهیدان ابراهیم اسدالهی و رضا اسدالهی مزین شده که شامل برنامه های یادواره شهدای حوزه امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقه فوتسال و برگزاری نشست های بصیرتی می باشد.

سالاروند سومین روز هفته بسیج را بسیج؛اعتلای فرهنگی و اجتماعی خطاب کرد و گفت: سومین روز هفته بسیج به نام شهیدان زمان کرمی و احمد رضا کرمی نامگذاری شده که شامل برنامه های همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت، ویزیت رایگان در بهداری سپاه و یادواره شهدای حوزه مالک اشتر می‌شود.
 

وی افزود: چهارمین روز از هفته بسیج که به نام شهیدان محمود و محمدنبی و ابوالقاسم باقری مزین شده شامل برنامه های عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا ،دیدار خانواده معظم شهدا،کوهپیمایی ،اعزام تیم های امدادی به مناطق محروم و برگزاری جلسه اخوت کارگری و کارمندی در خصوص شعار سال ۹۶ می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ازنا اظهار داشت : پنجمین روز هفته بسیج به نام شهیدان بهرام و منصور توکلی نامگذاری شده که شامل برنامه های حضور پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه،سخنرانی فرماندهی محترم قبل از خطبه های نماز جمعه ،برگزاری مسابقات کشتی،برپایی ایستگاه سلامت و میقات صالحین می باشد.
 

وی با توجه به روز شمار هفته بسیج بیان کرد : ششمین روز هفته بسیج با نام شهید قربان رحیمی مزین شده که شامل برنامه های صبحگاه مشترک دانش آموزی،اعزام راوی دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری مسابقه ایمنی و روز قشر بسیج پیشکسوتان در سالن اجتماعات می باشد.

سالاروند با بیان هفتمین روز از هفته بسیج که بسیج ،جهاد کبیر و عمل انقلابی نامگذاری شده است عنوان کرد: در هفتمین روز از هفته بسیج که به یاد شهید محمد و محمدولی بیات مزین شده اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود.
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات