فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد؛

سه دستگاه کامیون از کمک های مردم لنگرود برای زلزله زدگان غرب کشور ارسال شد

سرهنگ سید حبیب حسینی گفت: در اولین نوبت از کمک های خیرخواهانه ی مردم شهرستان لنگرود سه دستگاه کامیون کمک های به مناطق زلزله زدگان غرب کشور ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۷۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ سید حبیب حسینی فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد: به همت سپاه ناحیه لنگرود و کلیه حوزه های محلات و اقشار و کانون های تابعه کمکهای بسیار زیادی توسط مردم خیر این شهرستان جمع آوری و به مناطق زلزله زده اعزام شد.

سرهنگ حسینی گفت: لازم به ذکر است که بیشترین این کمک ها شامل پتو و آب آشامیدنی به همراه غذاهای آماده بوده تا برای رفع مایحتاج اولیه زلزله زدگان بکارگرفته شود، همچنین کمکهای نقدی نیز توسط مردم این شهرستان به شماره حسابهای از قبل اعلام شده واریز شده تا به مبادی ذیربط رسیده و برای رفع مشکلات زلزله زدگان بکارگیری شود.

وی از ارسال کمک‌های بسیج مردمی شهرستان لنگرود در قالب ۳ دستگاه کامیون، نیسان و ال ۹۰ وانت خبر داد و افزود: این کمک‌ها شامل اقلام ضروری است که در بازه زمانی ۲۴ ساعته جمع‌آوری‌شده و ان شاالله مرحله دوم کمک‌های مردمی در هفته آینده به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت: اقلام ارسال‌شده شامل آب معدنی، روغن، مرغ، بیسکوئیت و کلوچه، تخم‌مرغ، پتو و لحاف، سیب‌زمینی، انواع کنسرو، انواع لباس های بچه گانه، زنانه و مردانه می‌باشد.

سید حبیب حسینی ادامه داد: کلیه همشهریان لنگرودی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعم از پتو، البسه و خشکبار و… را به حوزه‌های بسیج و سپاه ناحیه تحویل دهند.

 

ارسال نظرات