امام جمعه بندرلنگه:

بسیج یک‌پایگاه فرهنگی بزرگ است/ بسیج یک‌ حرکت و یک‌ الگو برای نسل جدید است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: بسیج یعنی عشق به ولایت و انقلاب، بسیج همان مدرسه عشق است و این همان بسیجی است که در اجرای فرمان رهبر سر از پا نمی‌شناسد و امروز این نهاد مکتبی یک پایگاه فرهنگی بزرگ است.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۰۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله سید محمد جواد رکنی ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسؤولان بسیج شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: بسیج یعنی عشق به ولایت و انقلاب، بسیج همان مدرسه عشق است و این همان بسیجی است که در اجرای فرمان رهبر سر از پا نمی‌شناسد و امروز این نهاد مکتبی یک پایگاه فرهنگی بزرگ است.

وی افزود: بسیج یک‌حرکت و یک‌الگو برای نسل جدید ماست، بسیج نه تنها در داخل بلکه در خارج‌کشور تا پای کار نیامد پیروز نشدیم که نمونه‌اش را در عراق و سوریه مشاهده کردیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: امروز نه‌تنها بسیج و سپاه مورد غضب استکبار هستند بلکه آن‌ها در صدد تحریم و تضعیف نیروهای مردمی حشد شعبی عراق که تفکرات بسیج را دارند نیز می‌باشند.

آیت‌الله رکنی اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین سپاه و ارتش است، تابع‌بودن سپاه از رهبری برای دشمنان خطرناک است، امروز اگر ما سلاح بازدارنده نداشتیم اسرائیل به ما حمله کرده بود.

وی بیان داشت: برخی در داخل به دنبال سازش با کدخدا بودند و سرانجام دیدند که کدخدا چه جوابی داد، رهبر انقلاب نیز در این خصوص بیان داشتند، این‌ها به مصدق که به آن‌ها امید بسته بود نیز رحم نکردند چرا که آمریکا به هیچ چیز پایبند نیست.

رئیس مجمع بسیج شهرستان بندرلنگه یادآور شد: هفته بسیج هفته روشنگری است و باید در این هفته در مدارس سطح شهرستان کار شود و علل دشمنی‌های آمریکا با کشور ما بیان شود و اگر در این زمینه در بحث فرهنگی وایدئولوژیک ضعیف عمل کنیم در جنگ سخت شکست خواهیم خورد.

ارسال نظرات