خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

ملت ایران در همه سختی ها در کنار هم هستند

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان، گفت: ملت ایران با همدلی و برادری و پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی و لبیک گویی به فرامین ولایت فقیه در همه سختی ها و گرفتاری ها باهم هستند و این باهم بودن دشمنان اسلام را خسته و گرفتار خود کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۱۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: زلزله اخیر کرمانشاه نشانه ای بود از نشانه ها و آیات الهی که با صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی است.

وی در ادامه خطاب به برخی مسئولان اظهارداشت: نباید در زمانی که همه غمگین و ناراحت و مصیبت دیده هستند عده ای هم دست به تسویه حساب سیاسی به با یکدیگر بزنند.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: باید با همدلی و وحدت حول محور ولایت کارها را ادامه دهیم چراکه در شان بزرگان نیست در چنین مواقعی خلاف حرکت کنند.

وی ضمن تشکر از نیروهای سپاهی و ارتشی در کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان ادامه داد: اگر آن ها و مردم نبودند فاجعه ببار می آمد.

حجت الاسلام رحیمی گفت: مردم نوعدوست هشترود هم در این روزها با کمک و مساعدت خود به یاری هم وطنان خود شتافتند و بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها