حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها غیرقابل انکار است

امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه بسیج یک جریان جاری و همیشه زنده در تاریخ است که باید ارج نهاده شود، اضافه کرد: بسیج جریانی است که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر داشته است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۳۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید محمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فرخ‌شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(علیه السلام) اظهار کرد: وضعیت ساختمان‌سازی در کشور نیازمند نظارت دستگاه‌های مربوطه است و مسؤولان باید مراقبت کنند تا آنچه امروز در کرمانشاه شاهدش بودیم دیگر اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه حادثه غم‌بار زلزله غرب کشور قلب‌هایمان را به درد آورد و در این حادثه بسیاری از شهرها و روستاهای استان کرمانشاه تخریب شد، ادامه داد: هر بار که این چنین حوادثی در کشور رخ می‌دهد مسؤولان وعده و وعیده‌هایی در خصوص نظارت بر ساخت و سازها می‌دهند اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود.

خطیب نماز جمعه فرخشهر گفت: در این حادثه میزان آمادگی مسؤولان سنجیده شد به گونه‌ای که برخی از دستگاه‌ها در ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شدند و برخی نیز هنوز که هنوز است آماده نشده‌اند.

احمدی با بیان اینکه تنها نقطه مثبت این حوادث در صحنه بودن مردم، همدلی و وحدت آن‌ها در کمک به آسیب‌دیدگان است، افزود: در حال حاضر وظیفه آحاد ملت ایران است که به کمک آسیب‌دیدگان بشتابیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک جریان جاری و همیشه زنده در تاریخ است که باید ارج نهاده شود، اضافه کرد: بسیج جریانی است که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر داشته است.

امام جمعه فرخ‌شهر در ادامه با بیان اینکه اگر انسان از عقاید حق دور باشد اعمالش صالح نیست، اظهار داشت: عمل صالح، توحید، اخلاص و تواضع باعث رفعت انسان می‌شود و  اگر انسان در اعمالش خدا را در نظر بگیرد و برای رضایت خدا کار کند و عمل مخلصانه انجام دهد رفعت مقام می‌گیرد.

وی قرائت، تفسیر و تدبر در قرآن را عامل مهم رفعت انسا‌ن‌ها عنوان کرد و گفت:  انسان‌ها می‌توانند به اندازه قرآن مقام بگیرند و بالا بروند.

احمدی بیان کرد: تواضع به شدت باعث رفعت مقام می‌شود هر اندازه انسان خود را در مقابل بندگان خدا کوچک بشمارد خداوند او را بزرگ می‌کند.

ارسال نظرات