حضور در مراسم اربعین حسینی نشانه بصیرت مردم

خطیب نماز جمعه شهر لیکک حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اربعین حسینی را جلوه‌ای از فداکاری و بصیرت آنان دانست.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۸۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
حجت الاسلام سید محمد یوسفحضور در مراسم اربعین حسینی نشانه بصیرت مردم افروغی در خطبه‌های نماز امروز شهر لیکک با بیان اینکه، حضور گسترده و پرشور مردم و کشور‌های مختلف در مراسم اربعین، نشان از عشق و ارادت قلبی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امام حسین (ع) بود گفت: این مراسم باید همواره پر صلابت‌تر از گذشته برگزار شود.
وی افزود: مردم ایران اسلامی، با حضور و همچنین با مشارکت در خدمت رسانی به خیل عظیم عزاداران و سوگواران، جلوه‌های زیبایی از فداکاری، ایمان، اخلاص و بصیرت را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهر لیکک همچنین با اشاره به استعفای اجباری سعد حریری، نخست وزیر لبنان و مداخله عربستان سعودی در امور داخلی برخی از کشور‌ها، به توطئه چینی سعودی‌ها برای ایجاد اختلاف در لبنان و برهم زدن نظم منطقه اشاره کرد و افزود: عربستانی‌ها به همراه آمریکایی‌ها، تروریست‌ها را تجهیز و حمایت کردند تا منطقه را به آتش بکشند.
افروغی به زمین لرزه اخیر در کرمانشاه اشاره کرد و از همراهی مردم ایران، به ویژه نیرو‌های امنیتی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و نظامی، ارتش، هلال احمر، برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تقدیر کرد.
ارسال نظرات