طرح آب رسانی به منطقه آجم نیازمند توجه مسئولان

امام جمعه دیشموک بر لزوم توجه مسئولان به طرح نیمه تمام آب رسانی به منطقه آجم بخش دیشموک تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۸۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز این شهر طرح آب رسانی به منطقه آجم نیازمند توجه مسئولان به اجرای طرح بزرگ آب رسانی منطقه آجم اشاره کرد و گفت: این طرح در دورترین روستای اطراف دیشموک اجرایی شد، اما طی گذشت چند سال این طرح نیمه‌تمام رها شده و مسؤولان به فکر آن نیستند.
حجت الاسلام علی‌اکبر راوند افزود: میلیارد‌ها تومان هزینه صرف این طرح شد، اما شاهدیم که کار‌های اجرا شده در حال تخریب است و از مسئولان می‌خواهم که فکری به حال این طرح بکنند.
وی با اشاره به رحلت نبی‌مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: اگر بخواهیم پیرو واقعی و صادق امامان باشیم باید با سیره و روش آن‌ها بیشتر آشنا شویم.
راوند به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: امروز روز آزادسازی سوسنگرد است که به دستور امام و شهید محراب آیت‌الله مدنی سوسنگرد آزاد شد.
امام جمعه دیشموک اضافه کرد: زلزله کرمانشاه حادثه‌ای تلخ برای ما بود و این حادثه باعث شد که بیش از ۵۰۰ نفر از هموطنان ما کشته شوند و بیش از ۷ هزارنفر از هم مصدوم و زخمی به جای گذاشت.
وی افزود: لبیک به ندای رهبری در کمک کردن به زلزله‌زدگان وظیفه همه ما ایرانیان است و همه به فکر تهیه کمک‌های مالی برای زلزله زدگان باشیم.
راوند با بیان اینکه توطئه جدیدی در منطقه با محوریت عربستان در حال پایه‌ریزی است ادامه داد:همانگونه که رزمندگان با تلاش خود نگذاشتند این مناطق به دست داعشی‌ها و تکفیری‌ها بیفتد این توطئه هم خنثی خواهد شد.
ارسال نظرات