سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در مناطق زلزله‌زده از روز یکشنبه آغاز می شود+ جدول

طبق اعلام هواشناسی در مناطق زلزله زده از بعدازظهر یكشنبه با ورود سامانه بارشی رشد ابر، بارش باران ،گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۱۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی دو روز آینده درغالب مناطق كشورجو پایدار بوده و درشهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و كاهش كیفیت هوا پیش بینی می شود.

امروز در استان گیلان، ارتفاعات اردبیل و در مناطقی از استان هرمزگان رشد ابر و بارش پراكنده دوراز انتظار نبوده و از اواخر روز شنبه وطی روز یکشنبه در استانهای ساحلی دریای خزر دمای هوا 4 تا 8درجه افزایش دما می یابد كه در سواحل غربی خزر واردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی/ جوی پایدار طی 2 روزه آینده در کشور

از بعد از ظهر روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی درمناطقی از غرب وشمال غرب كشور ابرناكی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به اطلاع هموطنان گرامی در مناطق زلزله زده می رساند، از بعد از ظهر یكشنبه با ورود سامانه بارشی به كشور در برخی مناطق غرب كشور رشد ابر، بارش باران ،گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

این سامانه در روز دوشنبه تقویت شده و به تدریج بخشهایی از مركز را نیز در بر می‌گیرد. همچنین روز سه شنبه نیز در نیمه غربی كشور بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر این اساس در روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق كوهستانی و سردسیر شمال غرب و غرب بارش برف نیز دور از انتظار نخواهد بود. 

 

ارسال نظرات