اجرای 240 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرکرد

فرمانده بسیج مقاومت شهرستان شهرکرد از برگزاری 240 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۹۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری و اجرای 240 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا ، دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به نیازمندان، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی،گردهمایی نوجوانان بسیجی، نشست آسیب‌های تلفن همراهد و فضای مجازی،تجلیل از بسیجیان نمونه،افتتاح سالن‌ورزشی، مشاوره حقوقی رایگان، برگزارسی مسابقات ورزشیٰ برگزاری اردوهای جهادی و... از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده بسیج مقاومت شهرستان شهرکرد، تاکید کرد: کمیته‌هایی مانند، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی، کمیته روابط عمومی و رسانه، کمیته امنیت و ترافیک، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بهداشت و درمان و کمیته بانوان برای برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است که امروز مورد هجمه و هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، سازندگی و اخیرا نیز در زمینه محرومیت‌زدایی وارد میدان شده است و فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج در همه این زمینه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

انصاری با بیان اینکه توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی در سال جاری یکی از محورهای اصلی است، اظهار داشت: حمایت از جوانان نخبه و پژوهشگر و فعالیت های علمی و پژوهشی از برنامه های هفته بسیج و سایر هفته های سال به شمار می رود.

ارسال نظرات