یادداشت؛

بسیج نیروی الهام شده الهی به سینه مردخدا،خمینی بزرگ

امام عزیز و رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ایی همواره استمرار بسیج رایک الزام و وجود آن را هدیه الهی دانسته ومی دانند
کد خبر: ۸۹۴۹۱۱۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ پدیده انقلاب اسلامی که دستاورد جنبش اعتقادی مردم ایران در سال ۵۷ به رهبری قائد اعظم حضرت امام خمینی (ره) وبا الطاف الهی اتفاق افتاد، از همان ابتدای پیروزی، دشمنان داخلی وخارجی نهال نوپا وتاز به رویش آمده انقلاب را آماج شدیدترین حملات خرابکارانه وبراندازانه قراردادند.
از جنگ‌های فرقه ایی و آشوب‌ها خیابانی وترور به سرکردگی غربگرایان و نو فکران و منافقین گرفته تا جنگ همه برای سرنگونی انقلاب مردم بود.
در این زمان آنچه به صورت معجزه اتفاق افتاد تشکیل ارتش بیست میلیونی تحت عنوان بسیج مستضعفین بود.
این اعجاز زمانی نشانه و پرچم الهی خودرا به خوبی بالا بردکه بنیان گزار جمهوری اسلامی خمینی بزرگ خود یکی ازاعضای این بدنه اعلام و بر رفتار بسیجیان غبطه خورد.
آن یار سفرکرده مسئولین نظام درصورت بی توجهی به بسیج وعده سوختن درآتش الهی را داد و این یعنی آن که این قوایک قوای الهی است و توجه به آن وظیفه دینی وشرعی است.
امام عزیز و رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ایی همواره استمرار بسیج رایک الزام و وجود آن را هدیه الهی دانسته ومی دانند.
مدیریت جنگی باتفکر بسیجی، سازندگی کشور با رویکر و اندیشه جهادی، الگوگیری ممالک اسلامی از بسیج و ساختارآن، اعجاز بودن آن را ثابت می‌کند، امروز با گذشت چهار دهه اهمیت این نیروی مخلص الهی بهتردرک می‌کنیم.
شکست‌های جبهه استکبار و تکفیر دست آورد همین نیروست، نیروی که برای همه جنبش‌های دینی واسلامی الگو شده است، این باغ وگلستان گل‌ها و درختان تنومندی داردکه ریشه آن درعقیده ثابت وشاخ وبرگش به آسمان معنویت سایه سارملل مظلوم جهان شده است، فرارسیدن هفته بسیج برتمامی ملت بسیجی ایران مبارک باد.
یادداشت: امیرفرزادی مدیرکانون بسیج فرهنگیان هیرمند
ارسال نظرات