در پی زلزله در غرب کشور:

ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه ای صادر کرد

هنوز زخم‌های مصیبت بار زلزله بم، فاجعه منا، حادثه پلاسکو و فروریختن آوار بر سر معدنچیان کهنه نشده بود که این بار دوباره قلب‌های ایرانیان برای غم و اندوه بزرگ زلزله زدگان غرب کشور به خود لرزید.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۸۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هنوز زخم‌های مصیبت بار زلزله بم، فاجعه منا، حادثه پلاسکو و فروریختن آوار بر سر معدنچیان کهنه نشده بود که این بار دوباره قلب‌های ایرانیان برای غم و اندوه بزرگ زلزله زدگان غرب کشور به خود لرزید.
مردم قهرمان ایران باز هم گوشه‌ای نشستن و نگاه کردن را برنتابیده و از همان ساعات اولیه زلزله کمک‌های مادی و معنوی خود را غیور مردان و شیرزنان کرمانشاه آغاز کردند.
در همین راستا بسیجیان فرهنگی شهرستان ابرکوه نیز در پی وقوع زلزله غرب ایران، بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع زلزله دلخراش کرمانشاه که مردمان غیورش همواره مفتخر به مرزداری کشور اسلامی ایران بوده‌اند موجب تأسف و تأثر آحاد مردم نوع‌دوست ایران به خصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی گردید.
فرهنگیان شهرستان ابرکوه ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدیده و آسیب دیدگان این سانحة مصیب‌بار بر خود لازم می‌دانند تا آمادگی خود را جهت یاری‌رسانی به نیازمندان زلزله‌زده اعلام نمایند.
بدون شک در این امتحان الهی سهم فرزندان رنج‌کشیده شهر‌ها و روستا‌های زلزله‌زده از نفحات روشنی‌بخش مدرسه نباید مورد غفلت قرار گیرد و تشکیل کلاس‌های درس و راه‌اندازی مدارس بایست در اولویت‌های امدادرسانی قرار گیرد و بر همین اساس ما دبیران و معلمان بسیجی شهرستان ابرکوه ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر مناطق زلزله‌زده؛ و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، آمادگی خود را جهت اعزام به آن مناطق به منظور جبران کسری نیرو‌های آموزشی اعلام می‌نماییم.

ارسال نظرات