مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت : بسیج سازندگی این حوزه به عنوان نهاد یاری‌رسان همگام با مردم استان البرز در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۲۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برادربسیجی حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری در جریان ارسال محموله اقلام کمکی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه در البرز اظهار داشت: بسیج سازندگی این حوزه به عنوان یک نهاد یاری‌رسان و محرومیت‌زدا در مناطق مختلف کشور و همچنین استان البرز در راستای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه همگام با مردم استان البرز حرکت کرده است و امروز نیز شاهد ارسال محموله اقلام خوراکی و کمکی نیاز مردم کرمانشاه توسط بسیج سازندگی به منطقه زلزله‌زده هستیم.

وی در ادامه گفت: این حقیر وقوع این حادثه غمناک زلزله ۷.۳ ریشتری را به مردم شریف سر پل ذهاب و کرمانشاه به ویژه خانواده های  عزادار این عزیزان تسلیت عرض مینمایم و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه و اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحان و مصدمان این حادثه  شفای عاجل مسئلت دارم.

پناهیان بیان داشت: اوضاع بحرانی مردم عزیز و شریف  استان کرمانشاه باعث شد تا بسیج سازندگی تمام پایگاه های تابع حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری به کمک آنها بشتابند.که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای عزیزان زلزله زده کردند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: زلزله زدگان کرمانشاه یکسری نیازهای فوری دارند که باید سریعتر تامین شود و از این رو در ۱۳ منطقه کرج از جمله:سه راه گوهردشت،میدان والفجر،کوی ولیعصر،چهارراه طالقانی،چهارصد دستگاه،هفت تیر ،مهرویلا،دولت آباد، و سایر نقاط حوزه استحفاظی اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز  کردند.

وی افزود: کمک های جمع شده توسط بسیج سازندگی پایگاه ها شامل:  دارو،لوازم گرمایشی، فرش،پتو،پوشاک،کفش،مواد غذایی،آب معدنی،کنسرو،کمپوت، چادر وجه نقد و سایر اقلام مورد نیاز که شامل ۵ کامیون می باشد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ میخواهد. عزیزان بسیجی در پایگاه ها و در حوزه استحفاظی خود همچنان در حال جمع آوری  کمک های مردمی می باشند و یک گروه جهادی به همراه اقلام جمع آوری شده تا این ساعت راهی سرپل ذهاب برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده شده است.

پناهیاندر ادامه افزود: از نقاط قوت اخلاق اسلامی، توجه به انسانها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم؛ به ویژه خدمت به مؤمنان و صالحان است. نگاهی اجمالی به آیات، روایات و سیره انبیا و اولیا به خوبی این امر را ثابت می کند که بعد از انجام واجبات، هیچ امری، مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند باعث تقرب انسان به درگاه الهی نمی شود. بدین سبب است که انبیا و اولیای الهی، همواره در خدمت مردم بوده اند.که بسیج سازندگی به خوبی از پس این کار دشوار بر آمده است و هر جا که مردم نیاز به کمک داشته اند بسیج سازندگی با تمام توان  در صحنه حاضر و به کمک مردم شتافته است.

وی در پایان گفت: از بسیج سازندگی تمام پایگاه های  تابع حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری  کمال تقدیر و تشکر را دارم که از اولین ساعات وقوع زلزله و تا حال حاضر این عزیزان بدونه هیچ چشم داشتی در حال کمک به زلزله زدگان و جمع آوری کمک به این عزیزان هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها