پخش ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان بمناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع)

همزمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را تهیه و پخش می کند.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را تهیه و پخش می کند.

 «هوای حرم» ویژه برنامه ای است که روز یکشنبه ساعت 7 به مدت 6۰ دقیقه به تهیه کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان پخش می شود و زندگانی گهربار آن امام همام  و رویدادهای معاصر با دوران خلافت مامون عباسی را تبیین خواهد کرد.

بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان مذهبی، توجه به مکارم اخلاق امام هشتم و کاربرد آن در زندگی امروز، پخش گزیده سخن و کلام بزرگان ، پیامک مخاطبان، پخش گزارش، مداحی و مرثیه سرایی و .... از بخش های مختلف این برنامه است.

گزیده برنامه سلام زنجان هم  از ساعت 8 روز  یکشنبه به مدت 40 دقیقه سالروز شهادت امام هشتم را پوشش  خواهد داد. 

معاونت سیما هم ویژه برنامه " راه ولایت " را برای این مناسبت تدارک دیده است و سعی دارد با حضور کارشناسان صاحب نظر به بررسی سیره عملی امام رضا(ع) و سیر اتفاقات منجر به شهادت ایشان، بپردازد .

این برنامه روز شنبه از ساعت21 بمدت45دقیقه به تهیه کنندگی محمدجوادحسینخانی پخش خواهد شد.

برنامه «آلاچیق» هم از ساعت 10 صبح روزهای شنبه و یکشنبه  به مدت 60 دقیقه  به صورت ویژه به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پرداخت می کند. تهیه کننده این برنامه اکبر مهرانپور می باشد .

همچنین ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن الحجج، بیان سبک و سیره زندگی امام هشتم(ع)، مداحی و .... نیز از جمله آیتمهای است در روز شهادت این امام همام در برنامه های مختلف تولیدی و تأمینی برنامه ریزی شده است .

علاوه بر این سایر برنامه های شبکه های استانی سیما و صدا  هم به فراخور موضوع، با حال و هوای این روز پخش خواهند شد .

 

ارسال نظرات