فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

راه اندازی پویش زکات علمی در مساجد شهرستان زنجان

بسیج دانشجویی زنجان تعدادی از افراد متخصص و دانشجویان خود را در قالب زکات علمی در راستای حل مشکلات درسی دانش آموزان و دانشجویان آماده کرده تا در صورت استقبال مشکلات درسی دانش آموران و دانشجویان را حل کنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۲۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء،فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ،مسئولان کانون های فرهنگی و خادمان مساجد با بیان اینکه مساجد باعث ایجاد وحدت و یکپارچگی ملت ایران می شود، گفت: دشمن از جایگاه مساجد در هراس است و دست به هر کاری می زند تا به جایگاه مسجد ضربه وارد کند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه باید سعی شود جوانان به سمت مساجد جذب شوند، افزود: در این راستا هیئت امناء،خادمان مسجد ، کانون های فرهنگی و پایگاههای مقاومت باید نقش اساسی ایفا کنند تا جوانان به سمت مسجد روانه شوند.

وی با بیان اینکه شورای اصلاح محله در حال تشکیل است، اظهار داشت: این شورا توسط روحانیون، مدیران مدارس، پایگاههای مقاومت در راستای پویش مردمی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در زنجان راه اندازی می شود.

سرهنگ طهماسبی از راه اندازی پویش زکات علمی در مساجد شهرستان زنجان خبر داد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی زنجان تعدادی از افراد متخصص و دانشجویان خود را در قالب زکات علمی در راستای حل مشکلات درسی دانش آموزان و دانشجویان آماده کرده تا در صورت استقبال مشکلات درسی دانش آموران و دانشجویان را حل کنند.

گفتنی است، همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء،فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ،مسئولان کانون های فرهنگی و خادمان مساجد در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار شد .      

 

ارسال نظرات