معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد:

در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مدیران و مسئولان استان نیز با سازماندهی و مدیریت کمک‌های مردمی اقدام به ارسال امکانات جمع آوری شده به استان کرمانشاه کرده اند و در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ علی حسین پازدار در گفتگو با بخش ویژه خبری افلاک با اشاره به خدمات رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در جریان حادثه غم بار استان کرمانشاه مردم متدین و متعهد استان لرستان مانند همیشه همدردی خود را عملا با ارسال کمک‌های مورد نیاز مردم کرمانشاه به اثبات رساندند.

وی افزود: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز از همان ساعات اولیه حادثه ضمن ارتباط با مسئولان استان کرمانشاه و به خصوص فرماندهان سپاه نبی اکرم کرمانشاه اقدام به اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی کرد؛ این ماشین آلات برای آوار برداری و همچنین بازگشایی برخی راه‌ها که مسدود شده بود ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: بخش بهداشت و درمان نیز سپاه لرستان پنج دستگاه آمبولانس را با تجهیزات امدادی و پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرد و همچنین علاوه بر کمک‌های دستگاه‌های اجرایی، ۳۵ کامیون کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، و ... از طریق نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جمع آوری و به منطقه اعزام شده است.

سرهنگ پازدار گفت: مدیران و مسئولان استان نیز با سازماندهی و مدیریت کمک‌های مردمی اقدام به ارسال امکانات جمع آوری شده به استان کرمانشاه کرده اند و در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه بنابر تدبیر مرکزیت سپاه، به سپاه‌های استانی ماموریت داده شد که اقدام به ارائه خدمات مختلف به یک دهستان و شامل چند روستا کنند تصریح کرد: در این راستا از فردا یک قرارگاه را سپاه لرستان برای خدمات رسانی به یک دهستان با حدود ۱۰ روستا برپا خواهد کرد.
ارسال نظرات