خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

ارسال ۱۵۰ کامیون کمک مردمی توسط سپاه و بسیج آذربایجان‌غربی به کرمانشاه/ تا رفع مشکلات زلزله‌زدگان با تمام وجود در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تا روزی که مشکلات زلزله‌زدگان حل نشود سپاه و بسیج با تمام وجود برای کمک به مردم زلزله‌زده در کنار آن‌ها هستند.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۰۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در حاشیه بازدید از مناطق زلزه زده کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی اروم‌نیوز به مناطق زلزله زده، گفت: از همان روزهای اول بعد از زلزله کرمانشاه مردم آذربایجان غربی از همه اقوام و مذاهب سر از پا نشناخته بصورت خود جوش برای کمک به زلزله زدگان اقدام کردند.

وی، افزود: تقریبا پس از گذشت ۳ روز از زلزله پایگاهی در ثلاث بابا جانی ایجاد شده و کمک های مردم آذربایجان غربی به این منطقه ارسال شده است و همچنین پایگاه دیگر در منطقه گهواره برای کمک به افراد این منطقه ایجاد شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: تا به امروز به وسیله ۱۵۰ دستگاه کامیون و تریلر نیازمندی های این مناطق تامین شده و بیش از ۱۰ هزار پتو و ۵۰۰ چادر به منطقه انتقال و توزیع شده است.

وی، افزود: برای بررسی و کمک رسانی به مناطق روستایی این شهرستان ها نیز گروهی برای سرکشی و بررسی نیازمندی های مردم این مناطق اعزام شده است.

سردار خرّم، تصریح کرد: بخشی از نیازمندی های اورژانسی مردم حادثه دیده تامین شده و برای آرامش و تکمیل ساختمان های مسکونی بررسی های لازم صورت می گیرد و هر جایی که نیاز اروژانسی داشته باشد از جمله توزیع چادر، پتو، وسایل گرمایشی، پلاستیک و مواد غذایی به سرعت انجام می گیرد.

وی، ادامه داد: امروز همه مردم ایران برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه یک دل و یکپارچه شده اند و در کنار این مردم هستند و امیدواریم که این امید، اخلاص، ارادت و  همبستگی موجب کاهش بخشی از درد های مردم منطقه کرمانشاه شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با ارزیابی وضعیت منطقه زلزله زده ثلاث بابا جانی و روستاهای اطراف آن گفت: وضعیت این منطقه بهتر از منطقه سر پل ذهاب است و نیروهای امدادی می توانند به هر گونه نیاز مردم را به سرعت پاسخ دهند.

وی، خاطرنشان کرد: تا روزی که مشکلات مردم زلزله زده حل نشود، سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود و با تمام وجود به مردم زلزله زده کمک می کنند چون این مردم زمانی در تامین امنیت منطقه و دفاع از کشور تاثیر گذار بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با تأکید بر تسریع در روند امدادرسانی به دلیل شرایط سرد آب و هوایی گفت: تأمین نیازمندی ها سرمایشی و حل مشکلات مسکن با کمک همه دستگاه ها از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن، سپاه و بسیج به سرعت انجام گیرد تا مشکلات مردم بیش از این نشود.

ارسال نظرات