فرمانده ناحیه سپاه سیریک:

۶۵عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان سیریک اجرا می شود

فرمانده ناحیه سپاه سیریک از برگزاری ۶۵ عنوان برنامه فرهنگی، علمی، هنری و مذهبی در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۶۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان علی اسلامی در گفتگو با خبرنگاران، بیان داشت: برنامه های هفته بسیج در جهت  آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با ارزشها و رشادتهای رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان نقش بسیج در بالا بردن ارزشهای نطام جمهوری اسلامی افزود: هدف از ایجاد بسیج حفظ و بالا بردن ارزشهای انقلاب اسلامی است که این نهاد مردمی به خوبی ایفاء نقش کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج مطابق با نیاز جامعه پیش می رود تصریح کرد: ماهیت بسیج به نحوی چیدمان شده است که در سمت و سوی نیاز جامعه فعالیت می کند، همانطوری که در زمان هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یک نهاد نظامی با دشمنان در جنگ بود، امروز در عرصه جنگ فرهنگی و عرصه اقتصادی و محرومیت زدایی بسیجی وار عمل می کند.

اسلامی با اشاره به عنوان برنامه های بسیج برای هفته بسیج در شهرستان سیریک عنوان کرد: رویکرد برنامه های هفته بسیج در سیریک اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

وی تصریح کرد: اجرای رزمایش نظامی، نشستهای هم اندیشی نخبگان علمی بسیجی، اجرای مسابقات هنری و ورزشی، غبار روبی و گلباران مزار شهدا و دیدار  و سرکشی مسئولان از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

وی با اشاره به برنامه های متنوع و مختلفی با رویکرد بسیجی اضافه کرد: استفاده و بهره برداری از اردوهای جهادی در قالب گروهای پزشکی به مناطق محروم از برنامه های هفته بسیج در شهرستان سیریک است.

اسلامی فرمانده ناحیه سپاه سیریک با تاکید بر اینکه نباید سنگر ها را خالی کرد افزود: بسیجی با بصیرت همیشه با پیروی از ولایت فقیه و پیروی از رهبری و سر لوحه قرار دادن بیانات رهبری بصیرت خود را به اثبات رساندند.

ارسال نظرات