بیانیه هفته بسیج:

بسیجی یکی از آیات قدرت الهی است

هفته بسیج ، یادآور حماسه آفرینی های بزرگ مردانی است که همه هستی شان را در طبق اخلاص گذاشتند تا اوج افتخارات را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی به ارمغان آورند
کد خبر: ۸۹۴۹۸۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج فرارسیدن این هفته را تبریک گفتند در این بیانیه آمده است فرهنگ بسیج بزرگترین و مقدس‌ترین فرهنگ عالم است که ریشه‌های محکم و فراگیر آن بر تمدن توخالی و پوچ غرب غلبه کرد و جوانانی را در تشکل مقدس خود جمع کرد که با ایمان و اعتقاد بالای خود آینده بشریت را رقم خواهند زد
بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمیده و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز وصف جمالشان آب شد، غیرتمندانی که که کوه از هیبت غیرت شان فرو ریخت و طلایه دارانی که حق در سیمایشان متجلی است.
امسال در حالی طلیعه سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم که قلب مان مالامال اندوه از دست دادن هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله استان کرمانشاه و دیگر حوادث خونین و مرگباری است که در جهان اسلام به وقوع پیوسته است. از کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع یمن، فلسطین و بحرین گرفته تا حوادث خونین دیگری که در عراق، سوریه و دیکر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم. حوادثی که توسط سردمداران کفر یعنی آمریکا و صهیونیزم جهانخوارونوکران احمق و سفیه شان در منطقه یعنی آل سعود و گروه‌های تکفیری در سایه سکوت خفت بار مجامع بین المللی انجام می‌پذیرد.
دشمنان اسلام بدانند ما بسیجیان در سایه منویات و رهنمود‌های مولا و مقتدایمان آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) همیشه در صحنه خواهیم ماند و به فرمود: ه بزرگ بسیجی قرن امام خمینی (ره)، مصمم هستیم تا پرچم لااله الا ... را بر قلل رفیع کرامت بزرگواری به اهتزار در آوریم و این پرچم پر افتخار را به دست صاحب اصلی آن، حضرت، ولی عصر (عج) برسانیم.
اینجانبان فرا رسیدن هفته مبارک بسیج که بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیحیان با ولایت است را به همه بسیحیان سلحشور استان تبریک عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون بسیجیان عزیز را در تمامی عرصه‌ها خواستاریم.
ارسال نظرات