در اولین روز ارهفته بسیج صورت گرفت:

افتتاح یک واحد خانه محروم در روستای آبباریک دهگلان

در اولین روز از هفته مبارک بسیج خانه محروم روستای آبباریک دهگلان به همت بسیج سازندگی سپاه دهگلان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۰۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در اولین روز از هفته مبارک بسیج خانه محروم روستای آبباریک از توابع بخش مرکزی شهرستان دهگلان به همت بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای آبباریک افتتاح شد.


فرمانده سپاه دهگلان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت رسیدگی به محرومان و مستضعفان و توجه به آنان کار و هدف اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، زیرا این نظام برپایه عدالت اجتماعی بنا شده است.

سرهنگ حیدری گفت: با توجه به اینکه رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است، سپاه پاسداران بر خود لازم می‌داند تا درعرصه‌های محرومیت زدایی وارد شود.

وی در ادامه گفت: بسیج سازندگی در شهرستان با هدف محرومیت زدایی گام برداشته است و سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در یک دوره در حوزه دفاعی وارد شد امروز با توجه به امنیت حاکم بر کشور این فرصت را یافته تا در بحث عمران و آبادانی وارد شود.

وی با اشاره به احداث خانه محروم در روستای آبباریک گفت: در روز ۲۷ خرداد ۹۶ با اطلاع از تخریب این واحد مسکونی با مسئول بسیج سازندگی سپاه ضمن بازدید از این واحد مسکونی و غیر قابل سکونت بودن آن تصمیم به احداث این واحد مسکونی گرفته شد.

حیدری درادامه افزود: با توجه به اینکه رسالت سپاه درزمینه محرومیت زدایی رسیدگی به رفاه و آسایش محرومان است باهمکاری کمیته امداد امام (ره) این واحد مسکونی در زیر بنای ۸۰ متر و بالغ بر ۴۰ میلون تومان احداث شد.

وی افزود: برای ساخت این واحد مسکونی مشارکتی مبلغ ۲۰ میلیون تومان سهم سپاه از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس هزینه شده است.

در ادامه خالدیان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: واحد مشارکتی مبلغی بالغ بر ۴۰ میلون تومان که ۲۰ میلیون آن از طریق بسیج سازندگی سپاه و ۲۰ میلون تومان نیز از محل اعتبار کمیته امداد شهرستان تامین شده است.

وی در ادامه گفت: این واحد مسکونی کاملا به صورت مهندسی و مقاوم سازی شده در اولین روزازهفته مبارک بسیح افتتاح و تحویل این خانواده ۴ نفر می‌گردد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات