مسئول بسیج سازندگی استان کرمان

مهندسین خبره سپاه ، کرمانشاه را از نو می سازند

مسوول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت: قرارگاه سازندگی و خدمات رسانی در خصوص اعزام مهندسین خبره در خصوص مسائل ساخت و سازجلسه داشتیم که قرار است به استانها واگذار شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۷۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در خصوص اقدامات سپاه ثارالله جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با فراخوان مسئولین بسیج سازندگی کشور در استان کرمانشاه بسیج سازندگی کرمان به صورت اکیپی از مسئول و معاونین در تاریخ ۲۳ آبان ماه به کرمانشاه اعزام شدند و به دستور فرماندهی یک سری برنامه‌ها را پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه شرکت ما در قرارگاه خدمات رسانی سازمان بسیج در کرمانشاه در جهت مشخص شدن نقاط هدفی که برای بخش خدمات رسانی به سپاه ثارالله استان کرمان بر اساس خرابی که صورت گرفته بود انجام شد، گفت:: دهستان بان زرده یا همان دهستان ریجاب در شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه به سه استان کرمان، یزد و هرمزگان واگذار شده اند و باید در مدت یک ماه خدمات رسانی در مسائل معیشتی و نیازمندی‌های اولیه، همدردی و دلجویی از مردم و اسیب دیدگان در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: بعد از مشخص شدن نقاط هدف ما در شهرستان دالاهو با حضور در سپاه شهرستان، قرارگاه را با حضور فرمانده سپاه شهرستان دالاهو و مسئولین مرتبط تشکیل و نسبت به مسائلی که در مناطق هدف بود توجیه شدیم.

وی اضافه کرد: سرکشی از روستا‌های واگذار شده منطقه هدف توسط اینجانب و همراهان و دلجویی از مردم و اشنایی با مسئولین روستا و معتمدین محلی صورت گرفت.

پاداش عنوان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور فرمانده حوزه مقاومت شهرستان به دهستان ریجاب با معتمدین و فرمانده پایگاه‌های مقاومت و اعضای شورای اسلامی و دهیارانشان و نمایندگان دو استان هرمزگان و یزد برگزار کردیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان تاکید کرد: ارسال نیازمندی‌های اولیه روستا‌ها جهت اسکان و واگذاری اقلام مورد نیاز با هماهنگی استان‌های معین انجام شد که در همین راستا تاکنون بیش از ۵ کامیون اقلام واگذاری شده و کمک‌هایی که ۳ کامیون از استان کرمان به منطقه هدف رسیده که بوسیله همکاران در حال توزیع است.
وی تصریح کرد: در همین راستا ابلاغی داشتیم به فرماندهان نواحی شهرستان‌های کرمان و فرماندهان حوزه‌ها و مسئولین بسیج سازندگی در گروه‌های جهادی در راستای جمع اوری کمک‌های مردمی چه نقدی و چه غیر نقدی به زلزله زدگان و خواهش مندیم مردم نوع دوست کمک‌های خود را در سراسر استان به نواحی مقاومت پایگاه‌ها وحوزه‌های و مسوولین بسیج سازندگی واگذار کنند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: بعد از بازگشت از منطقه جلسه‌ای با فرماندهی سپاه ثارالله و معاونین و همچنین قرارگاه سازندگی و خدمات رسانی در خصوص چگونگی اعزام و استقرار در منطقه و چگونگی خدمات رسانی خاصتأ اعزام مهندسین خبره در خصوص مسائل ساخت و ساز داشتیم که قرار است به استان‌ها واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه اعزام اولین گروه پیشرو صورت گرفته که انجا وضعیت اسکان داشته باشند، گفت:تا کنون بیش از ۵ الی ۶ کامیون آماده اعزام است و در سپاه ثارالله استان و در معاونت پشتیبانی نگه داری میشوند.

پاداش ادامه داد: اقلامی که مردم اهدا می‌کنند توسط گروه‌های جهادی و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی جمع اوری و به مرور زمان به استان کرمانشاه اعزام خواهیم کرد و لازم است مردم اقلام اهدایی را تحویل سپاه‌های شهرستانی دهند تا طبق روال جمع اوری و به کرمانشاه ارسال کنیم.
ارسال نظرات