امام جمعه شهرستان مهریز:

بسیج ناجی انقلاب بوده و برخاسته از دل مردم است

حجت الاسلام محی الدینی: تا بسیج و روحیه بسیجی در بین جوانان ماهست دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۸۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در اولین روز از هفته بسیج در دیدار جمعی از بسیجیان فعال شهرستان افزود: امروزه بسیج در عرصه های فرهنگی و تربیتی نقش سازنده ای دارد .
وی گفت : بسیج ناجی انقلاب بوده و برخاسته از دل مردم است.
محی الدینی تصریح نمود:بسیج یعنی در مواقع نیاز در جامعه پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی در جامعه باشد.
وی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص بسیج بیان داشت :رهبری بسیج را از پاکترین نهادها برشمرده اند و بسیجی بودن را افتخار خود می دانند.
امام جمعه مهریز افزود: رهبر معظم انقلاب سه ماموریت مهم برای بسیج تشریح نموده اند که عبارتند از: مبارزه با نفوذ ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی .
وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، امسال کارهای خوبی در سطح کشور انجام شده است، آن را ناکافی دانست و تصریح کرد: اگر توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در موضوع اقتصاد مقاومتی عمل شود خیلی از مشکل جامعه حل و فصل می شود.
محی الدینی همچنین به حضور پرنشاط بسیجیان در کنار فعالیت سایر دستگاه های اجرایی برای تحقق هدف های والای انقلاب همانند فقر زدایی ، برنامه های معرفتی و همچنین حضور در عرصه های مختلف ذکر کرد.
امام جمعه مهریز یادآور شد: تعامل بین بسیج و دولت و همراهی و وحدت رویه در برخی از مسائل شهر موجب خدمت بیشتر به مردم است و باید همواره در دستور کار مسوولان این نهاد انقلابی قرار گیرد.
محی الدینی ادامه داد: امروزه میدان مبارزه با شبهات اعتقادی و فرهنگی بسیار سخت است زیرا ظاهر بسیار خوبی دارد و دارای باطن بسیار خطرناکی است که دشمن همین را هدف قرار داده است.
وی افزود : تا بسیج و روحیه بسیجی در بین جوانان ماهست دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.
در ابتدای این دیدارسرهنگ حسینی جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز مختصری از فعالیت های بسیج و همچنین برنامه های شاخص در هفته بسیج را ارائه نمود.

بسیج ناجی انقلاب بوده و برخاسته از دل مردم است
 
ارسال نظرات