خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

بسیج از آغاز تاکنون منشا خیر و برکت برای کشور بوده است

امام جمعه آذرشهر در جمع کارکنان سپاه و مسئولان ادارات این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: بسیج از زمان شکل گیری تاکنون منشا خیر و برکت برای کشور بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با بیان اینکه علت اصلی پیروزی ما در جنگ نابرابر هشت ساله علیه کشور حضور بسیج در صحنه بود، افزود: امروز نیز نیروهای مقاومت در سوریه و عراق با الگوگیری از بسیج ما در حال نابودی گروه های تکفیری هستند.

وی ویژگی های بارز بسیجیان را خلوص و یکرنگی دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی ها و روحیه ایستادگی موجب شکست ناپذیری بسیج است.

حجت الاسلام نور پور حاکم شدن روحیه بسیجی در عرصه های مختلف کشور را موجب پیشرفت دانسته و تصریح کرد: اگر در همه عرصه های کشور مانند عرصه دفاعی و موشکی عمل می کردیم مشکلی نداشتیم ولی اینگونه عمل نکرده ایم و به خصوص در عرصه اقتصاد و فرهنگ از روحیه بسیجی فاصله گرفته ایم.

وی با بیان اینکه اگر همه مسئولان کشور غیرت و همیت و روحیه جهادی شهید تهرانی مقدم ها را داشتند در همه عرصه ها مانند عرصه موشکی خود کفا می شدیم گفت: چگونه است که ما می توانیم موشکی با آن همه پیچیدگی را بسازیم ولی قادر به ساخت خودرو نیستیم و خودروهای ما بلای جان مردم شده است.

حجت الاسلام نورپور تنها راه علاج دردهای کشور را بازگشت همه مسئولان به روحیه جهادی و بسیجی دانست و افزود: اگر بخواهیم قطار انقلاب با شتاب و قدرت جلو برود باید بسیجی وار زندگی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها