نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی:

شهد با ایستادگی ماندگار شدند

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا ایستادگی کردند و ماندگار شدند و ما نیز وظیفه داریم همواره در راه انقلاب مقاومت کرده وانقلابی باقی بمانیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امروز در یادواره شهدای زن محله امام حسین(ع) وحوزه الزهرا(س) بروجرد در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اظهارکرد: قشرهای مختلف مردم و خانواده های شهدا با وجود 38 سال توطئه، تهدید و تحریم انقلاب اسلامی را حفظ کرده اند.


وی ادامه داد: همه ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و مردم و مسئولان هیچگاه نباید راه شهیدان را فراموش کنند.


نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم خطای مسئولان را به حساب انقلاب اسلامی نمی گذارند و همین حضور اقشار مختلف درمراسم شهدا گواه این موضوع است.


گودرزی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ارزان به دست ما نرسیده است و برای تنومند شدن این درخت انقلاب خون های بسیاری ریخته شده و مادران شهدا عزیزان خود را فدایی انقلاب، اسلام و قرآن کردند.


وی ادامه داد: اگرمادران شهدا فرزندانشان را فدایی انقلاب کردند برای پایداری دین اسلام و اجرای عدالت، حفظ حجاب و عفاف بود.


نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی گفت: شهدا ایستادگی کردند و ماندگار شدند و ما نیز وظیفه داریم همواره در راه انقلاب مقاومت کرده وانقلابی باقی بمانیم.


گودرزی عنوان کرد: حرکت عظیم شهید حججی که با اقتداردر برابر دشمنان ایستادگی کرد نتیجه صبرواستقامت مادر و همسر او بود.


وی با اشاره به اینکه شهدا آیت خداوند در روی زمین هستند، بیان کرد: اگر صبوری مادران و همسران شهدا نبود انقلاب اسلامی با مشکل روبرو می شد.


نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: مادران شهدا انقلاب اسلامی را حفظ کردند و مسئولانی که به مردم فخر فروشی کند سر انجام به بیراهه خواهند رفت.


گودرزی اضافه کرد: داعش تهدید بزرگی برای ایران اسلامی بود و خون پاک همین شهدای مدافع حرم داعش را از بین برد.
وی تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در داخل کشور با آنان دست و پنجه نرم می کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات