خبرهای داغ:

19 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در مهاباد برگزار می شود

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با بیان اینکه 19 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود، گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پل و راه روستایی، اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان و یادواره شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده در خصوص افتتاح طرح های عمرانی هفته بسیج، افزود: افتتاح پل و راه روستایی 'مرانه' و طرح آبرسانی روستای باگردان با اعتبار 120 میلیارد ریال از جمله طرح های عمرانی مهم هفته بسیج است.

وی افزود: افتتاح خانه عالم در روستای ترشکان، مسابقات دوچرخه سواری، سرکشی به خانواده شهدا، همایش ائمه جمعه و جماعات و رژه تاکسی و اتوبوس ها از دیگر برنامه های هفته بسیج در مهاباد است.

وی بیان کرد: در سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی(ره) برنامه های سپاه شهرستان مهاباد همزمان با سراسر کشور از 29 آبان آغاز می شود و با تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر در سالن 2 هزار نفری مهاباد به پایان می رسد.

سردار رنجبر زاده همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج، گفت: حضور و اقتدار بسیج از دوران دفاع مقدس تا به امروز سیلی محکمی به بدخواهان نظام بوده است.

 

ارسال نظرات