فراخوان مسابقه نقاشی «آب و زندگی»

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکتفراخوان مسابقه نقاشی «آب و زندگی» آب و فاضلاب استان گفت: این مسابقه با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در سطح مدارس ابتدایی شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۵۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
نگهدار معادیجو با بیان اینکه این مسابقه هنری در دو بخش کودک (۴ تا ۹ سال) و نوجوان (۱۰ تا ۱۶ سال) برگزار می‌شود افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آذرماه جاری به دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ارسال کنند.
وی مسابقه نقاشی بخش کودک را شامل موضوعاتی از جمله چگونه ممکن است آب آلوده شود، آب از کجا و چگونه به دست می‌آید، چگونه می‌توانیم آب را نگهداری کنیم و چکار کنیم که آب هدر نرود عنوان کرد و ادامه داد: موضوعات بخش نوجوان نیز شامل مباحثی از جمله در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای جلوگیری از آلودگی آب چکار باید کرد و با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به مقررات برگزاری این مسابقه گفت: ارسال اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده نقاش، ارسال نقاشی دیجیتالی به صورت پرینت رنگی به همراه سی. دی حاوی فایل اجرایی، ارسال اثر در بسته بندی تخت و بدون تاخوردگی و یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس از مقررات برگزاری این مسابقات است.
نگهدار معادیجو با بیان اینکه اندازه نقاشی‌ها باید در قطع A۳ و A۴ باشد افزود: در هر دو بخش کودک و نوجوان شرکت‌کنندگان می‌توانند یک یا حداکثر ۲ نقاشی در یک یا دو موضوع مربوط به بخش خود ارسال کنند.
وی با بیان اینکه از میان آثار ارسالی ۱۰ اثر برتر انتخاب و علاوه بر اهدای جوایز نفیس توسط آبفای شهری استان به مرحله کشوری ارسال می‌شود ادامه داد: شرکت کنندگان باید تا پایان آذرماه جاری آثار خود را به نشانی یاسوج، انتهای بلوار ارم - شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد (کد پستی ۵۷۸۷۸-۷۵۹۱۷) ارسال و در صورت نیاز به راهنمایی با تلفن ۳۳۳۴۱۱۱۶-۰۷۴ تماس بگیرند.
ارسال نظرات