امام جمعه شهر یاسوج؛

سپاه در حوزه فرهنگی موفق بوده است

کد خبر: ۸۹۵۰۲۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
فرمانده سپاه فتح استان در دیدار با امام جمع شهر یاسوج با موفقیت ارزیابی کردن ماموریت‌های سپاه به ویژه در امر خدمات رسانی به زلزله زدگان غرب کشور و برچیدین غده‌ی خطرات و سمی داعش در منطقه گفت: ورود سپاه به عرصه‌های مختلف فرهنگی و سازندگی در سال‌های اخیر ورودی موفق و تاثیر گذار بوده و بسیج تحت فرماندهی سپاه این نهاد را برای تحقق اهداف نظام یاری کرده است.
سرداربوعلی بسیج را ارزشمندترین پشتوانه و اعتباری مهم برای نظام برشمرد و اضافه کرد: بسیج استان در برگزاری کنگره ملی شهدا و همچنین برپایی موکب‌های عزای حسینی خوب عمل کرد.
وی با بیان اینکه در اربعین حسینی بسیجیان استان زمینه استقرار ۲۶ موکب از شهرستان باشت تا کربلا را فراهم کردند، اظهارداشت: این امر نشانه عزم وصف نشدنی بسیجیان در تقویت فرهنگ دینی و مذهبی است.
سردار بوعلی بابیان اینکه مرحله اول کمک‌های مردمی استان به کرمانشاه دلسوزانه و باشکوه خاص آمیخته بود گفت: تعداد ۵۱ کامیون حامل کمک‌های مردم استان به غرب کشور ارسال شد.
بوعلی افزود: استان ما در ردیف ۵ استانی بوده که برای کمک رسانی به زلزله زده‌ها جهادی اقدام کرده است
امام جمعه یاسوج هم در این دیدار بسیجیان را منشا خیرات فراوان عنوان کرد و گفت: هرگاه کشور به حضور بسیجیان نیاز پیدا کرد این لشکر مخلص خدا خالصانه حضور یافتند.
حجه السلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا در صدد تفرقه جهان اسلام است افزود: جنایات داعش در دو کشور عراق و سوریه به عنوان مجریان توطئه‌های آمریکا و اسراییل تا همیشه تاریخ به عنوان فصلی دلخراش خواهد ماند.
وی بر گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: سپاه و بسیج در ناکام گذاشتن قدرت‌های شیطانی در منطقه موفق بوده و شکست داعش نمونه بارز آن است.
ارسال نظرات