اعزام 190 دانش‌آموز کوهرنگ به راهیان نور

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: 190 دانش آموز بسیجی شهرستان کوهرنگ به منازق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری سرمازه در گفت‎وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 190  دانش آموز بسیجی شهرستان کوهرنگ به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی هویزه ، طلائیه، اروند کنار، فکه، شلمچه و دهلاویه بازدید می کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور کشف گنج و ذخایر دفاع مقدس است و انشالله ادامه دارد، چراکه جوانان دلسوخته و پاک‌باخته در راهیان نور به کشف معارف ناب می‌رسند.

این مقام مسئول عنوان کرد: آرامش و امنیت امروز مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان است، به منظور تبیین اندیشه شهدا مسئولیت خطیری بر دوش مسئولان نظام وجود دارد چراکه راهیان نور فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم کرده و در خود استان مرکزی مورد استقبال است.

 فرمانده مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ بیان کرد: راهیان نورخود امری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، هنگامی که مردم با اختلافات ظاهری کنار هم جمع شوند، این شهدا هستند که خودنمایی می کنند و این اختلافات را تبدیل به انسجام می کند و زائران همدل و همزبان می شوند.

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می گردد که آرمان هایی که نسل های اول انقلاب داشتند نیز به شکلی به نسل های حاضر منتقل شود، یکی از این آرمان ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین ها ی نور لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جان فشانی کند.

ارسال نظرات