تشکر از دانشجویان جهادگر به خاطر جمع آوری کمک های مردمی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح گفت: برخلاف تمام یاوه گویی ها و برخی اختلاف افکنی های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهادهای مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی،صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
سرهنگ رضا رنجبر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن تشکر از تلاش جهادی دانشجویان استان، در جمع آوری کمک‌های مردمی، پخت و پز و بسته بندی مواد و اقلام گوناگون و حضور جهادی دانشجویان، افزود: از عموم مردم استان به جهت ارسال ده‌ها کامیون سبک و سنگین، اقلام و کالا‌های اساسی برای زلزله زدگان و مردم منطقه، صمیمانه تشکر می‌کنیم.


جانشین قرارگاه استانی امدادرسانی استان همچنین از شور، شعور و اقدام انقلابی و بی نظیر در ارسال به موقع کمک‌ها مردمی تشکر کرد و گفت: از همکاری و همگرایی همه ادارات و نهاد‌های کمک رسان استانی سپاسگزاری می‌نمایم.

وی با بیان اینکه از بدو ورود کالا‌ها به منطقه، کار توزیع کالا‌های موجود با کمک و همکاری اهالی معتمد منطقه و دانشجویان جهادی و سایر همکاران اداری شروع شده است، عنوان کرد: اگرچه زلزله و خسارات وارده بسیار دلخراش و ناراحت کنتده است، اما شور، شوق، وحدت و همدلی ایجاد شده، سیل محبت‌های مردمی، زلزله را شرمنده کرد.

رنجبر اظهار کرد: از نزدیک شاهد، دمیدن روح امید و تحرک در مردم منطقه علی رغم الام ایجاد شده، بواسطه اظهار همدلی و همدردی‌ها هستیم.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح تاکید کرد: برخلاف تمام یاوه گویی‌ها و برخی اختلاف افکنی‌های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهاد‌های مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی، صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند و این نوع یاوه گویی‌هایی و عقده گشایی ارزش پاسخگویی ندارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار