عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مشارکت قابل ملاحظه بسیج در فعالیت‌های اقتصادی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما دانشمندان زیادی داریم که در زمینه های نانوتکنولوژی و دیگر عرصه های علمی دستاوردهای درخشانی داشته اند و افتخار می کنند که بسیجی هستند و در این مکتب پرورش پیدا کرده اند
کد خبر: ۸۹۵۰۳۴۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سابقه درخشان فعالیت های بسیج در کشور اظهار داشت: بسیج یکی از یادگارهای امام است که شکل گیری آن بر اساس احتساب ظرفیت مشارکت مردم در پیشبرد اهداف انقلاب بود.

وی با بیان اینکه بسیج از جنس مردم است تصریح کرد: امروز دامنه فعالیت های بسیج همه اقشار مردم را در بر گرفته است و این نیروی عظیم مردمی با اقتدار در تمام عرصه ها فعال است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بسیج مشارکت قابل ملاحظه ای در فعالیت های اقتصادی داشته است که اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم و دورافتاده را می توان در صدر این فعالیت ها نام برد.

مقدسی بیان کرد: ما دانشمندان زیادی داریم که در زمینه های نانوتکنولوژی و دیگر عرصه های علمی دستاوردهای درخشانی داشته اند و افتخار می کنند که بسیجی هستند و در این مکتب پرورش پیدا کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار