فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

احداث ۱۴ باب مسجد از محل اعتبارات محرومیت زدایی در قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ تاکنون ۱۴ باب مسجد در روستا‌های دوردست و کم برخوردار با اعتبار پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی، مردم و سپاه احداث شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در مراسم افتتاح مسجد روستای درمه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: از ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی و سپاه و مابقی آورده خیرین و مردم روستا‌ها است.

به گفته وی در روستای دورمه فاقد مسجد بوده است و برای احداث این مسجد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و اعتبارات محرومیت زدایی هزینه شده است.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اجرای ۱۸۳ برنامه در هفته بسیج افزود: ۱۶ برنامه به صورت برنامه‌های شاخص در هفته بسیج برگزار می‌گردند.

به گفته وی نقش بسیج در تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی کلیدی است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه با بیان اینکه بسیج در امور عمرانی و آبادانی کشور و کاهش آسیب‌های حوادث غیر مترقبه نیز حضور فعال دارد افزود:کاروان‌های محرومیت زدایی بسیج توانسته است با حضور در مناطق محروم پاسخگوی بخشی از نیاز مردم ساکن باشد.

وی از افتتاح مسجد در روستای زنگ آباد به مناسبت هفته بسیج خبر داد و افزود: این مسجد به مساحت ۱۵۰ متر با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی برای ساخت این مسجد ۵۰ درصد از کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد از اعتبارات طرح‌های محرومیت زدایی و سپاه هزینه شده است.

روستای دورمه از توابع بخش چهاردولی شهرستان قروه است.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات