خبرهای داغ:
مسئول امور مساجد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر:

انسان دیندار باید با امام زمانش بیعت داشته باشد

مسئول امور مساجد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: انسان دیندار باید با امام زمانش بیعت داشته باشد و لحظه به لحظه خود را با امام زمان(عج) و نایبش همراه کند، جامعه ای که از این نوع افراد تشکیل شود جامعه معنوی و اخروی نام دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۸۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

انسان دیندار باید با امام زمانش بیعت داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد احمدوند در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی سپاه ناحیه ملایر در جمع کارکنان کادر و وظیفه با اشاره به اینکه دین پذیری خوب است، اظهار داشت: کسی که زیر علم ولایت زندگی می کند ندای غربت مقام معظم رهبری را باید بشنود و به یاری ایشان بشتابد .

وی با بیان اینکه عده‌ای در کربلا ندای امام حسین(ع) را شنیدند اما یاری نکردند، افزود: آنان به بدترین شکل ممکن از دنیا رفتند.

مسئول امور مساجد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در زمان ما مدافعان حرم ندای امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را شنیدند و به آن لبیک گفتند، تصریح کرد: نمی توان به خاطر رسیدن به یک هدف دنیوی دیندار بود و بعد از رسیدن به هدف دین را فراموش کرد.

احمدوند افزود: این نوع دینداری فایده‌ای ندارد، دیندار واقعی باید در مسیر حضرت زینب (س) گام بردارد و همان گونه که حضرت زینب(س) بعد از مشقت ها و سختی های فراوان اعلام کردند «ما رایت الا جمیلا».

وی گفت: انسان دیندار باید با امام زمانش بیعت داشته باشد و لحظه به لحظه خود را با امام زمان(عج) و نایبش همراه کند، جامعه ای که از این نوع افراد تشکیل شود جامعه معنوی و اخروی نام دارد، در مقابل جامعه مدنی که در آن خبری از همراهی با امام زمان وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات