بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

بسیجیان مخلص امروز در عرصه‌های علمی، فناوری و تحقیقاتی یک تنه و بی ادعا بار سنگین پیشرفت و موفقیت میهن عزیزمان را بر دوش کشیده اند و هدفی جز سربلندی ایران اسلامی ندارند.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز به مناسبت هفته بسیج  بیانیه ای صادر کرده اند که به شرح ذیل است؛
 
بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز
 
سپاس خداوند را که هفته مبارک بسیج امسال مقارن شد با ایام با سعادت میلاد سیدالکَونَین حضرت رسول (صل الله علیه و آله)؛ پیامبری که رحمه للعالَمین است و پروردگار متعال او و عترتش را بر جهانیان فرو فرستاد تا انسان در جمال و سیره آنان جلوه رحمانیت الهی را ببیند و حدیث انا بشر مثلکم بخوانند، ولی آیینه تمام نمای خدای متعال در زمین باشند و راهنمای بشریت به مقصد مکارم الاخلاق همانگونه که فرمودند: اِنّی بُعِثتُ لِاُتَمِمَ مَکارِمَ الاَخلاق.
 
به حق معمار کبیر انقلاب با نقش کردن این حدیث بر ناصیۀ مکتب مقدس بسیج و بسیجی لشکری مخلص، مومن و صادق را پایه گذاری و سازماندهی فرمود: و امروز از قلب این لشکر حججی‌هایی برخواستند که اولیاء الهی اند و فرشتگانی در کالبد آدمی؛ امروز با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آتش به اختیار‌هایی پرورش یافتند که دیوار مستحکمی مقابل ولنگاری‌های فرهنگی و نفوذی‌هایی اند که هدفی جز لیبراله کردن نظام مقدس اسلامی ندارند.
 
بسیجیان مخلص امروز در عرصه‌های علمی، فناوری و تحقیقاتی یک تنه و بی ادعا بار سنگین پیشرفت و موفقیت میهن عزیزمان را بر دوش کشیده اند و هدفی جز سربلندی ایران اسلامی ندارند.
 
فرزندان امام خامنه‌ای در بسیج امروز به امر، ولی فقیه همیشه در صحنه‌های جهادی و انقلابی حضور حماسی داشته و دارند و بی ادعا فقط به امید رضای حق تعالی و شهدا و امام شهدا و خشنودی قلب رهبر عزیزشان تا پای جان خادم اسلام و مسلمین هستند و اینان آیات الهی هستند که دلیل استقامت این تنها کشور شیعه عالم اند و مقدمه ساز ظهور قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهند بود ان شاء الله.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار و تکیه بر سلاح تبلیغ در خط مقدم جبهه‌های دفاع از حریم ولایت با برافراشتن بیرق حق، عدل و ایمان جنود شیطانی را منهدم ساخته و در محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حق ایشان امام خامنه‌ای متعد می‌شویم که:

۱. هرگز از آرمان‌های نظام و انقلاب ذره‌ای منحرفنشدهو گفتمان امام و رهبری را بعنوان خط شاخص قرار داده و با هرگونه تحریف آن مقابله خواهیم کرد.

۲. با عزمی جزم و اراده‌ای آهنین در میادین فکری و عقیدتی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز باشیم

۳. با تمام تمام توانمان در استحکام گفتمان دینی تلاشگر باشیم

۴. پایبندی به مبانی و ارزش‌ها و خطوط روشن انقلاب را در بحران‌های سخت مطلع رفتار و اندیشه خویش قرار دهیم.

۵. از مدافعان بصیر نظام و انقلاب باشیم و همواره با دفاع بجا و مواضع صادقانه و دلسوزانه خود پشتیبان جریان انقلابی بمانیم.

۶. همچون یک استاد بسیجی و با عزم و ایمانی راسخ روحیه جهادی را بیش از پیش در خود تقویت کنیم.
در پایان از خداوند متعال برای پایبندی به این عهد مدد می‌جوییم و سوگند یاد میکنیم هرگز از عهد خود بازنگردیم و تا پای جان در این مسیر بمانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها