فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خبرداد:

ارسال ۲۵ میلیارد ریال کمک مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: کمک‌های مردمی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط رده‌های مختلف بسیج این شهرستان سازماندهی و به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید عیسی رحیمی زاده در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج که با موضوع تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هموطنانمان در حادثه زلزله کرمانشاه، گفت: مایه افتخار است که در چنین حوادثی آحاد مردم به اندازه توان خود اقدام به کمک و یاری آسیب دیدگان می‌کنند.

وی اظهارداشت: بسیج هم به عنوان نهادی مردمی به همت بسیجیان کمک‌های مردمی را جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: در این هفته ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های زیادی تدارک دیده شده که علاوه براین اقدامات خدماتی هم توسط بسیجیان به مردم ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: ۹۳ دستگاه وانت سایپا، ۱۰ کامیون، هفت تریلی حامل کمک‌های مردمی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط رده‌های مختلف بسیج در سطح شهرستان سنندج سازماندهی شده و به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان با مقام معظم رهبری را از شاخص‌ترین برنامه‌های امسال هفته بسیج خواند و افزود: دیدار با خانواده شهدا وایثارگران، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، ویژه برنامه گرامیداشت وتجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در سطح رده‌های بسیج از دیگر برنامه‌های ما دراین هفته است.

وی از برگزاری هزار و ۲۵۵ برنامه در سطح شهرستان سنندج در این هفته خبرداد و خاطرنشان کرد: از مرکز سنندج تا دورترین روستا‌ها توسط ۴۴۴ رده بسیج شامل حوزه‌های مقاومت، کانون‌های اقشار بسیج، پایگاه‌های مقاومت و واحد‌های دانش آموزی این برنامه‌ها به اجرا در می‌آید.

رحیمی زاده با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران آبروی ایران اسلامی هستند، بیان کرد: در برنامه آبروی محله رده‌های بسیج درب منزل خانواده شهدا اقدام به برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت می‌کنند.

وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را شامل اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برگزاری شب شعر و خاطره با حضور هنرمندان وشاعران بسیجی، برگزاری همایش روشنگر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با اولویت مواد مخدر، غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا و اعزام کاروانی از کانون بسیج ورزشکاران به تهران ذکر کرد.

رحیمی زاده برگزاری میقات صالحین را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد وافزود: برگزاری نشست شجره طیبه صالحین در مصلا‌های نماز جمعه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار و ویزیت رایگان بیماران و برگزاری مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی در سطح ۴۳ رده بسیج از دیگر برنامه‌های ما دراین هفته است.



پایان پیام/7727
ارسال نظرات